Alleen pijn in onderrug! HELP! Wie heeft dat ook?

Hallo Allemaal,
We zijn eindelijk na 2,5 jaar klussen en klussen en klussen en klussen zwanger van ons tweede kindje.
Op dit moment ben ik 5 weken en 2 dagen ver. Nu vraag ik me af of het normaal is dat je zo'n pijn in je onderrug kan hebben. het is niet heel de dag zo, maar soms is het van die zeurende pijn, alsof je verkeerd hebt gelegen. Verder geen pijn in mijn buik(gelukkig) alleen maar rommelende darmen, zoals de meeste van jullie wel zullen hebben.
Bedankt voor jullie reacties.
 
ik ben nu 8 weken zwanger. met 7 weken een echo gehad waarbij het hartje klopte. ik heb die pijn ook gehad en nu af en toe nog. had zelf gelezen dat dat te maken heeft met je baarmoeder doe groter wordt enz enz.

xx
 
Ohhh geweldig!
Bedankt voor je geruststellende mail.
Op dit moment is het ook niet, maar soms wordt je er echt een beetje gek van. :-/
Maja moet er wat voor over hebben. :)
X
 
Hoi,
Ook ik heb de eerste weken (ben nu 7-8 weken) erg last van lage rugpijn. Inderdaad de baarmoeder die zich aan het klaarmaken is voor de zwangerschap.. Erg vervelend maar positief dus ;)

Succes met je zwangerschap!
 
hoi,
ik had met me eerste ook last in me onderrug helaas de hele zwaangerschap.
ik moest de test nog doen en ik wist eigelijk al dat ik zwanger was omdat ik dezelfde pijn in me onderrug had.
en ja hoor ben nu 9 weekjes en vanaf het begin al weer pijn in me onderrug.
maar ja, ik krijg er wat moois voor terug!!

sterkte,mamacora
 
Dit is een heel bekende zwangerschapsongemak.De eerste weken had ik er ook last van.Toen was het weer weg en nu 18wk zwanger begint het weer.
Ik lig savonds met een hittepit op mijn rug en zorg voor voldoende rust.
 
Terug
Bovenaan