alleen s'avonds veel huilen.

hallo allemaal
allemaal van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes.
ik kom van het augustus forum en ben 1 augustus bevallen van een zoontje, heb al een dochtertje van 5 jaar.
ik had even een vraagje, mijn zoontje huilt alleen na de laatste voeding echt heel erg veel dan krijgen we hem gewoon niet rustig, afgelopen nacht heeft hij echt tot 1.30 gehuild en uiteindelijk in slaap gevallen en toen heeft hij ook wel tot 8.30 geslapen.
maar ik wou vragen of iemand dit misschien herkent?
overdag huilt hij helemaal niet zo veel ja af en toe natuurlijk wel maar niet zo overstuur.
ik laat hem elke keer tien min huilen en ga dan even kijken.
dit doet hij ook pas sinds een week.
alvast bedankt groetjes.

Vervelend zeg, zeker gezien het tijdstip. Volgens mij is het heel normaal dat babies een huilperiode hebben op een dag, alleen heeft jouw baby het wel wat slecht getimed. Koen heeft zijn huiluurtjes van 17.00 tot 20.00 uur, dat is nog te overzien, al zitten wij weer altijd te eten met een baby op schoot. Ook niet ideaal. Volgens mij kun je er niets aan veranderen maar moet het vanzelf over gaan. Ik zou wel proberen of je hem kunt sussen op de arm rond die tijd want hier word je ook gek van volgens mij.

hoi nienke
ik heb afgelopen nacht een speentje gedaan en toen is hij na de speen een paar keer te hebben laten vallen in slaap gevallen, dus dat werkt.
groetjes mascha

Jeetje vervelend he... Wij hebben het hier ook meestal rond of na het avondeten en zitten dus ook bijna nooit rustig te eten! Maar zo laat lijkt me ook geen pretje omdat je dan zelf ook al moe bent...
Ze zeggen dat als t donker wordt ze de dag gaan verwerken en tja dat doen ze dus met huilen... Onze dochter wil dan t liefste bij ons zijn, wegleggen is uit den boze maarja af en toe heb ik ook even een vrije hand nodig voor onze dochter van 21 mnd.
Moeilijk dus, zou t misschien helpen om als je dochtertje op bed ligt nog even en blokje te gaan wandelen zodat hij in slapt valt en er misschien doorheen slaapt? frisse lucht doet wel s wonderen!

Succes L81

Terug
Bovenaan