Hallo, Ons zoontje van 6.5 mnd wil overdag alleen maar in de draagzak slapen. En dan ook nog alleen als je in beweging bent ? het gaat nog prima, hij is nu 9 kilo, maar word natuurlijk wel zwaarder. Snachts gaat het redelijk, soms wat mindere nachten. Valt vaak zelf in slaap, heeft soms ook beetje wieg hulp nodig. We hebben voor me gevoel alles al geprobeerd om hem overdag in ze bedje te laten slapen, en dan ook langer dan 30 min. maar toch de vraag; is er iemand die de gouden tip heeft? Wat we geprobeerd hebben: Naast ze bedje blijven tot hij in slaap valt en niet aan kijken, na half uur lachen is hij klaar wakker. Weggaan, laten jengelen, maar gaat snel over in keihard krijsen Over ze buikje aaien, over ze voorhoofdje, wiebelen in ze bedje, speentje wil hij zo en zo niet, zelfde bed ritueel als savonds, white noise, met of zonder slaapzakje, dingen doen op ze kamer en/of de kamers ernaast zodat hij hoort dat er nog iemand is, kamer is geheel donker maar ook met licht geprobeerd, knuffeltje/tshirt waarmee ik geslapen heb bij hem leggen, nachtlampje, noem het maar op. Ik weet het niet meer, moet ik me er dan maar bij neerleggen en hem overdag altijd in de draagzak laten slapen? Bij de oppas is het ook drama, hazenslaapjes in de wandelwagen als die maar in beweging is. Hij doet ook nog 4 slaapjes,minder red hij gewoon niet. Probeer die vd middag wel uur anderhalf max te doen maarja…. Ohja, we hebben ook een Rockit voor op de wandelwagen, en een zed voor in ze bedje. Gaat snachts goes overdag werkt het ook nket helaas.