Alleen slapen

Eindelijk is onze slaapkamer slaap klaar. We hebben net ons bed verhuisd.
Na bijna negen maanden met z'n drieën op 1 kamer te hebben geslapen, slaapt fedde vannacht voor het eerst alleen.
Eerst sliep fedde bij ons en na de verhuizing wij bij hem.
Naja, geen groot nieuws, maar ik vind het wel spannend zo zonder zijn adem te horen :-s

@lorena als je dit leest... Heeft antonio al alleen geslapen?

Ja inderdaad zal wel heel vreemd geweest zijn, ik ben benieuwd hoe jullie nacht is geweest. Micah slaapt ook nog steeds bij ons op de kamer. Ik vind het heel moeilijk om hem op z'n eigen kamer te laten slapen. M'n dochters liggen samen op een kamer en m'n man en ik slapen natuurlijk samen en dan ligt hij zo alleen in z'n eigen kamertje, wat ben ik toch een tut he. Of dan nog maar een baby erbij, hahahaha. Grapje hoor. Denk ik ;)

Ik heb echt een 2 strijd daar in ben graag dicht bij ethan maar ik word altijd om elk zuchtje wakker dus daarom is het wel prettig dat hij op zijn eigen kamer slaapt

Dat zal zeker vreemd worden de eerste nacht. Jorn slaapt sinds een paar dagen bij ons op de kamer... dit is makkelijker voor me. ivm met het vele huilen snachts

sammammie hoe is de 1ste nacht geweest?

en nee antonio ligt nog niet in zijn eigen kamer :), we missen nog een verwarming in zn kamertje, dus het is nog te koud, goed excuus he, hhahah. we moeten ook nog gordijnen ophangen en moet eerlijk bekennen dat ik het loop te rekken hoor, zal er echt wel moeite mee hebben, plus elke nacht toch wat verder lopen als hij weer voor een voeding komt

@lorena ah jij moet ook nog voeden 's nachts, ja dan is op 1 kamer ook wel makkelijk!

De eerste nacht ging...ik vond het gevoel wel fijn dat ik nou een beetje normaal op bed kon gaan. Niet meer super zachtjes aan doen, lampje aan bij m'n bed. Het gevoel dat ik nu weer kan gaan lezen op bed voor het slapen gaan.
Maar fedde begon 's nachts alweer te huilen en heeft bij ons gelegen. En gisteravond was hij heel onrustig en heeft hij de hele nacht bij ons gelegen. Ik denk dat ik er donderdagnacht echt weet hoe het is. Dan slaapt hij vaak goed na twee dagen kdv.
Ik miste hem wel even. Maar ik denk dat het zometeen wel goed is, kunnen we elkaar niet meer wakker maken. :) heb de babyfoon wel naast me liggen.

Terug
Bovenaan