Alleen/zonder partner zwanger zijn

<p>Hallo dames,</p><p>Ik vraag me af of er hier meer dames zijn die alleen (alsin zonder partner) zwanger zijn? Zou misschien fijn zijn om deze situatie met elkaar te kunnen delen :)</p><p>Ik ben zelf vrij onverwacht en ongepland zwanger geraakt van iemand waar ik net mee aan het daten was. Hij zag het niet zitten om vader te worden en heeft besloten om het contact te verbreken.</p><p>Ik merk dat ik me meestal sterk voel en vol vertrouwen de toekomst tegemoet ga (nu bijna 20 weken zwanger), mede door support van m'n familie, maar soms is het ook wel confronterend (bijv als ik een stel zwanger zie) of jammer.</p><p>Misschien kunnen we elkaar steunen hierin :)</p>

Ik ben geen alleenstaande moeder maar ik wens je wel heel veel geluk toe in je zwangerschap, je bent al bijna op de helft! Probeer je te focussen op het kleine wondertje waar je straks heerlijk van mag gaan genieten:) Heel veel geluk!

Hoi
Bij mij is precies hetzelfde gebeurd alleen ik had wel een relatie van 2 jaar en ben nu 17 weken zwanger.. misschien kunnen we elkaar steunen 
groetjes Nora 

Hoi,
Ik ben ook alleenstaande moeder. Heb een dochtertje van bijna 1,5 jaar en ben nu 37 weken zwanger.
Afgelopen zomer uit elkaar gegaan. Ik heb nu sinds 1 december een eigen huisje gelukkig :).
Groetjes Chantal

Hai, ik heb onlangs hier gelezen over een meid in deze situatie. Of jij bent dezelfde persoon. Haar eigen vader was niet echt een grote steun in haar beslissing. Misschien weet iemand welke thread/topic dit was? 
Ik hoop dat je hier in contact komt met iemand. Ik raad je in ieder geval aan om wat cursussen te doen zodat je in contact komt met andere zwangeren (bevallings-, yoga, fit programma’s etc) 
Wie weet biedt jouw VK ook ‘centering pregnancy’ aan. Google maar even. Kan je meer steun uit halen dan de individuele en zeer korte VK-afspraken en zo ontmoet je vrouwen, meestal uit je buurt, die in dezelfde fase zitten. 

Hoi hoi
Ben nu niet zwanger maar was wel bijna vanaf het begin van mijn zwangerschap alleenstaande mama ( ex ging ervandoor).
Van haar geboorte tot ze bijna 8 jaar werd met zijn tweetjes geweest toen mijn huidige vriend ontmoet.
Mijn meisje wordt nu bijna 10.
Groetjes 

Wat vervelend zeg , maar toch heel dapper van je dat je de keuze hebt gemaakt om het alleen op te gaan voeden! Trots op je! En hoop dat je een mooie toekomst tegemoet gaat met je wondertje , ooit komt de ware zomaar op je pad gewandeld ❤

Terug
Bovenaan