alleen zwanger

Ik ben op zoek naar iemand die net zoals ik geen partner meer heb en de zwangerschap alleen moet volbrengen.
of misschien iemand die dit ook heeft mee gemaakt.groetjes Roos
 
hai roos ik ben 27 jaar en 7 weken zwanger van mijn ex we waren net 4 weken uit elkaar dus dat was wel schrikken ik weet hoe je je voelt je kunt het gevoel met niemand delen waar je juist zo'n behoefte aan hebt ik heb veel steun aan mijn zus gelukkig en hoe zit het bij jou???

groetjes suzanne
 
hallo suzanne,
ja het is moeilijk omdat je er zo mee geconfronteerd word door je omgeving als je in de wachtkamer van de verloskundige zit zie je gelukkige stelletjes, bij de instanties vragen ze naar de naam van de vader ect ect.
ik heb nog verdriet van de verbroken relatie en ben tegelijkertijd gelukkig met mijn zwangerschap.
Ik heb veel steun van mijn familie en het komt ook wel goed maar toch je had het zo anders voorgesteld.
Wie wil er nou niet een goede vader en moeder voor zijn kind.
Suzanne had je een lange relatie?
groetjes Roos
 
Hoi Roos ik ben ook zwanger en alleenstaand. Ik ervaar het als zwaar geen partner om even steun bij te vinden. Alles alleen te moeten doen.Maar ja het is niet anders he. Succes met alles
 
hallo Roos

wat een opluchting om te lezen dat ik niet de enige ben....natuurlijk heel erg voor je. ik zit net als jou in hetzelfde schuitje. Ik ben 5 weken zwanger en mijn inmiidels ex-vriend wilde absoluut nog geen kinderen en heeft onze relatie nu ook verbroken.
Ik ben nog niet bij de vk geweest (volgende week mijn eerste afspraak) maar het lijkt me inderdaad zo moeilijk om daar alleen te zitten tussen al die gelukkige stelletjes. Ik maak me ook ontzettend veel zorgen over hoe ik het straks allemaal moet regelen met m'n werk, kinderopvang en financieel. dat maakt het inderdaad heel dubbel, enerzijds die blijdschap maar anderzijds het verdriet van een verbroken relatie en zorgen om de toekomst.
Hoe lang heb jij een relatie gehad? Ik 2,5 jaar. Ik ben trouwens 31 jaar.
Je kunt me ook emailen: boogschutter3@hotmail.com

Hoop nog wat te horen van je!

groetjes Ingrid
 
Terug
Bovenaan