alleen zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Van mij de vraag of er nog meer mensen zijn die zwanger zijn zonder partner.
Ik heb noodgedwongen mijn partner de deur moeten wijzen na ongeveer drie maanden zwangerschap. De reden hou ik liever nog privé.
Alles gaat ondanks dat heel goed en met de hulp van mijn maatschappelijkwerker red ik het prima. Ik werk fulltime en hou met heel mijn hart van mijn meisje die straks gaat komen.... Ik ben nu 31 weken zwanger maar begin nu toch echt een partner te missen (lees partner en niet mijn ex)! De bevalling komt er aan en het idee dat ik het zonder een papa moet doen vind ik moeilijk en eenzaam. En daar is nu gewoon geen oplossing voor dus, ik moet dat gewoon accepteren. Mijn moeder zal nu aanwezig zijn bij de bevalling. Mijn ex mis ik niet maar, een partner wel! Ze zeggen niet voor niets: samen zwanger zijn! Dit moet ik allemaal accepteren maar nu komt mijn vraag:

Zijn er net als mij, meiden zwanger zonder partner? Ik kom graag met jullie in contact om samen tips uit te wisselen en misschien elkaars  zorgen wat te verlichten. Mail mij (graag alleen als je alleen zwanger bent) naar: marsti15@hotmail.com

liefs Marleen

Hallo Marsti,

Ik heb een vriendin die bewust voor het alleen zijnde moederschap heeft
gekozen omdat ze niet op de prins op het witte paard wilt wachten. en
zij vind dat haar klokje begint te tikken.

Ik zal jou berichtje naar haar sturen, misschien dat zij je een beetje kan ondersteunen hierin.

liefs Dees

Terug
Bovenaan