alleen

nog een keer een berichtje van mij haha
maar voelen jullie je af en toe ook zo alleen als jullie man/vriend aan het werk is?
pfff ik wel......... niets aan
iedereen werkt en ik heb geen auto bij huis.
het enigste uitstapje is ff naar de winkel
en op woensdag soms ff bij mams langs want die is dan vrij
iemand tips om de lange dagen door te komen?
buiten het huishouden om dan he? haha
jammer dat ik nog niet op de fiets met haar weg kan, in de draagzak
sorry voor al dat geklaag hoor, maar ik weet dat het hier kan en dat er meer mensen zijn die met dezelfde dingetjes zitten
groetjes sandra

Ik herken dit wel hoor. Ook ik heb hier af en toe last van. Maar ander
momenten ben ik dat weer vergeten en geniet ik intens. Ik ben het dan
ook wel gewend om alleen thuis te zijn. Dat scheelt ook wel.

Ik heb verder weinig tips voor je.

Groetjes Natasja

Hoi hoi
ja ik ken het ook hoor , ik woon pas in budel sinds juli en ik ken hier nog maar weinig mensen !!! tuurlijk geniet ik intens van mn kleintje en heb ik het druk met mn huishouden en mn hondjes (kheb dr namelijk 4) maar soms voel ik me ook alleen hoor !!!
misschien zin om te chatten ofzo???
doeii kus mariska mv demy 11-08

ik herken het niet..
ik wou dat die vent van mij af en toe es op pleurde..(sorry voor taalgebruik)
die van bij is 7 dgn per weke thuis,
nou das ook geen pretje hoor.!!!

vind het heerlijk thuis, maar ben ook blij als het weekend is en manlief thuis is!
heb ook geen auto, en om nu iedere dag naar hetzelfde winkelcentrum te gaan..bah!
dus zit ik de halve dag achter de pc of tv te kijken.
als er vriendinnen vrij zijn dan ga ik daar naartoe en mijn moeder komt ook eens 1de week naar merel kijken.

Maar gelukkig is het weer vrijdag... bijna weekend.
en dan heerlijk met z'n drietjes erop uit.

groetjes Elise

Ook herkenbaar hier hoor.
Mijn vriend werkt +/- 45 uur in de week en volgt daarnaast ook nog een parttime studie. Die begint vanaf morgen weer dus dan is hij ook weer vaak in de weekenden naar school en zal hij ook avonden moeten studeren.
Maar ja, dat is voor een goed doel zullen we maar zeggen he.

Maar ondertussen heb ik het verzorgen van een baby toch best wel onderschat. Je bent welliswaar thuis, maar ik heb er een dagtaak aan. En daarbij zit je inderdaad veel alleen thuis te hangen op de momenten dat de baby slaapt. Vind het best wel vermoeid en vind de verdeling niet echt eerlijk. Mijn vriend ziet hem bijna nooit, want rond 19.00 gaat ie naar bed en hij slaapt nog als ie sochtends de deur uitgaat. En ik zie hem de hele godganse dag......

Echt hoor, ik vind mijn mannetje super lief en ik vind de baby-tuttel-periode leuker dan verwacht. Maar eerlijk is eerlijk....het is ook gewoon heel zwaar en vermoeiend. En net zoals alle andere dingen heb je er niet ALTIJD zin in. En dan is het best lekker als je vriend in de buurt is om het ff van je over te nemen.

Petje af voor alle alleenstaande moeders. Zou echt niet weten hoe ik dit alleen zou moeten doen.

Terug
Bovenaan