alleen

hallo,zijn er meer moeders die door de week alleen zijn.mijn vriend is vrachtwagenchauffeur dus de hele week van huis,vind dit wel eens moeilijk want je staat er helemaal alleen voor.dit is voor mij ook wennen een hele week thuis daar ik voor dat we anouk kregen zelf ook van huis was de hele week.dit is toch wel een hele omschakeling.meer moeders die dit hebben?een heel ander leven.ik zou anouk voor geen goud willen missen.maar het is wel even wennen.zo even hart luchten,vond mezelf even zielig
groetjes petra mama van anouk

Hoi Petra,

Ik kan het me heel goed indenken hoor, dat je je alleen voelt. Het komt dan toch allemaal op jou aan om alles zo goed mogelijk voor anouk te doen.
Ik kan het enigszins met je meevoelen, omdat mijn schoonvader heel erg ziek was en inmiddels is overleden en daar ging mijn vriend natuurlijk vaak naar toe, maar hij woonde in Londen.
Dus sinds Umut er is, ben ik al 2x een hele week alleen geweest. het is natuurlijk wel heel anders in jouw geval, maar ik voelde me toen ook wel een beetje eenzaam. En dat terwijl mijn vader, moeder en zus in hetzelfde dorp wonen en heel vaak langskwamen, of ik bij hen.
Maar heel veel sterkte en geniet van je kleine meid!
Groetjes Anneke

hoi anneke,bedankt voor je reactie,soms heb je zo,n moment dat je je alleen voelt,gelukkig heb ik ook mijn ouders en goede buren in de buurt maar dat is toch anders dan je eigen mannetje.gelukkig is hij vrijdag avonds weer thuis.het zal ook allemaal wel moeten wennen natuurlijk,de zorg over zo,n klein hummeltje.maar gelukkig kunnen we hier ons hart luchten.groetjes petra,mama van anouk

hoi mama van Anouk

Ik ben nieuw hier op het forum en zie jou bericht. Ook ik ben mama van een dochter van drie en een zoon van 2 die er doordeweeks alleen voorstaat. inderdaad erg pittig. Vooral nu ze wat ouder worden en een heerlijk eigen willetje krijgen gaan ze alles in het weekend nog eens lekker uitproberen. Want wie weet mag het van papa wel!
Ik weet niet of je nog actief bent hier op het forum maar ik zou het leuk vinden om ervaringen uit te wisselen
groetjes willeke

Terug
Bovenaan