Alleenstaand en zwanger, wat te doen?

Hi,
Ik ben er deze week achter gekomen dat ik vijf weken zwanger ben. Ook heb ik deze week afscheid genomen van mijn ex. Een ontzettend lieve kerel, maar we passen niet bij elkaar. Mijn eerste reactie bij de positieve test was dan ook 'dit moet weg, ik wil geen kind.' Drie kwartier na de test zat ik al bij de huisarts voor een verwijzing naar een abortuskliniek. En daar heb ik direct een afspraak gemaakt voor komende week.
Nu is het drie dagen later en weet ik het allemaal niet meer. Heb veel gepraat met veel vriendinnen en van alles gelezen. Zal ik het wel houden?
Ik ben 33, heb een goede baan, verdien daardoor ruim voldoende, heb een extra slaapkamer en een heel groot en lief sociaal vangnet.
Ik wilde altijd kinderen, ben al ruim vijf jaar single (de laatste ex stelde qua duur niet heel veel voor), ik vind het hebben van een relatie sowieso niet zaligmakend, maar wil wel graag moeder worden.
Ik weet het even niet meer. Maar ik voel natuurlijk wel van alles in mijn lijf. Iemand hier ervaring mee? X

hoi hoi

ik ben nu 10 weken en drie dagen zwanger

ik ben voordat ik wist dat ik zwanger was ook gestopt met de vader

toen ik er achter kwam had ik de zelfde gedachtes als jou

en een afspraak bij een kliniek gemaakt

na mate de dag steeds dichterbij kwam hoeveel meer er twijfels kwamen

en rotter ik me begon te voelen

nu ik de beslissing heb genomen om het toch te houden hou vrolijker ik ben

ondanks dat ik het alleen moet gaan doen

ik zou zeggen kijk naar wat je zelf voelt en hoe je je voelt

en voelt het goed gewoon doen ;-)

Terug