A
Anoniem
Guest
Hallo alleenstaande moeders. Ik weet niet of jullie er in grote getalen zijn maar vinden jullie het ook zwaar, alleen met kindje en 30 uur per week werken? De vader van mijn kind had er geen zin meer in en sinds 3 weken wonen we allebei in een ander huis en zelfs in een andere stad.. Ik ben boos verdrietig en teleurgesteld en vindt het soms best zwaar. Over het algemeen gaat het goed maar als die kleine een hele nacht ligt te spoken zie ik het soms even niet zitten.. Het is altijd mijn droom geweest om een gezinnetje te hebben en ik wilde mijn vriend echt niet kwijt , ik wilde ervoor vechten alleen..hij niet. Nu is er een hele lieve jongen die ons wel ziet zitten maar ik denk niet dat hij snapt hoeveel erbij komt kijken met een baby van 10 maanden. Aan de ene kant zou ik niets liever willen maar vindt het gewoon vreemd omdat hij niet de vader van mijn kind is...dus voelt het op dat gebied niet goed en ik weet niet of ik het aankan. Zijn er misschien single mama's die weer aan het daten zijn en hoe zien jullie dit??
groetjes
groetjes