Alleenstaande mama worden, ervaring?

<p>Hallo allemaal :)</p><p>Ik ben een alleenstaande vrouw van 31 jaar en ik heb de keuze gemaakt om alleen mama te worden. </p><p>Woensdag 7 oktober heb ik de laatste pil genomen en ben van maandag 12 okt tot vrijdag 16 okt ongesteld geweest. Vanmorgen had ik opeens een hele erge slijmprop die donker van kleur was. Is dit normaal? </p><p>Ik heb me aangemeld bij de Nij Geertgen kliniek en wacht momenteel nog op een afspraak. Zijn er hier nog meer dames die dezelfde weg hebben bewandeld? Ben erg benieuwd naar de ervaringen en hoe lang het heeft geduurd. </p><p>alvast bedankt ? </p><p>Overigens heb ik vorig jaar pap3b gehad waarvoor ik 2 behandelingen heb gehad. Het is nu gelukkig pap1 en dus veilig om zwanger te worden. Als er nog meer dames zijn die dit hebben gehad en daarna zwanger zijn geworden, zou ik graag weten of er hierdoor complicaties zijn geweest tijdens de zwangerschap. </p><p> </p><p> </p>

Hoi, 
ik ben ook een bam, bewust alleenstaande moeder. Ik weet niet of je het Viva forum kent, daar heb je een topic kind in je uppie, erg actief topic met allemaal dames in hetzelfde schuitje. Veel zijn ook onder behandeling bij Nijgeertgen. Ik heb een peuter en ben plannen aan het maken voor misschien wel een 2de..

Dat forum kende ik nog niet, maar dan zal ik me daar ook eens aanmelden.
heel erg bedankt en veel succes en geluk met je mogelijke tweede ?

Hoi hoi,
Ik ben 28 wkn zwanger van mijn 1e kindje. Geen BAM moeder.. maar wel 2 lisexcisies gehad voordat ik zwanger mocht worden (1e keer pap 4 en 2e pap 2 en 3, en allebei de keren al wel echt kankercellen aangetroffen). Ik ben gewoon  onder behandeling van de verloskundige. De gynaecoloog heeft met 20 wkn eens gekeken.. alles zag er keurig uit. Wel als er problemen zijn kan ik nog aan de bel trekken.. maar vooralsnog niet nodig. Het is me wel opgevallen dat elk gynaecoloog hier anders mee om gaat! Ik heb ervaringsverhalen (die overigens erg schaars zijn) gelezen, waarbij mensen onder behandeling van de gyn zijn geweest, terwijl die minder "ziek"  zijn geweest als ik was. 
Ik wens je veel succes en geluk in de toekomst. 
Liefs Stiertje

[quote quote=10364730]Hoi hoi, Ik ben 28 wkn zwanger van mijn 1e kindje. Geen BAM moeder.. maar wel 2 lisexcisies gehad voordat ik zwanger mocht worden (1e keer pap 4 en 2e pap 2 en 3, en allebei de keren al wel echt kankercellen aangetroffen). Ik ben gewoon onder behandeling van de verloskundige. De gynaecoloog heeft met 20 wkn eens gekeken.. alles zag er keurig uit. Wel als er problemen zijn kan ik nog aan de bel trekken.. maar vooralsnog niet nodig. Het is me wel opgevallen dat elk gynaecoloog hier anders mee om gaat! Ik heb ervaringsverhalen (die overigens erg schaars zijn) gelezen, waarbij mensen onder behandeling van de gyn zijn geweest, terwijl die minder “ziek” zijn geweest als ik was. Ik wens je veel succes en geluk in de toekomst. Liefs Stiertje[/quote]

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! ❤️ 
Ik heb inderdaad ook 2 lisexcisies gehad, dat is dan wel fijn om te horen dat het bij jou goed gaat na die behandelingen ? heeft het lang geduurd voordat je zwanger werd nadat de uitslag goed was van de behandeling? Voor mij is het nu een maand geleden dat ik de goeie uitslag heb gehad. 

Terug
Bovenaan