Alleenstaande mama

Ja hier ook!
Heb een zoontje van 2,5 jaar (prematuur) en ben sinds geboorte ook alleen. Nu 26 weken ongepland zwanger (geen man in beeld) dus ook ik mag het alleen doen. En eerlijk ik vindt het heerlijk! Ow en ik krijg nu een meisje ;-)

Ja hier ook!
Heb een zoontje van 2,5 jaar (prematuur) en ben sinds geboorte ook alleen. Nu 26 weken ongepland zwanger (geen man in beeld) dus ook ik mag het alleen doen. En eerlijk ik vindt het heerlijk! m knijp

Ja hier ook!
Heb een zoontje van 2,5 jaar (prematuur) en ben sinds geboorte ook alleen. Nu 26 weken ongepland zwanger (geen man in beeld) dus ook ik mag het alleen doen. En eerlijk ik vindt het heerlijk! Ow en ik krijg nu een meisje

Ja hier ook!
Heb een zoontje van 2,5 jaar (prematuur) en ben sinds geboorte ook alleen. Nu 26 weken ongepland zwanger (geen man in beeld) dus ook ik mag het alleen doen. En eerlijk ik vindt het heerlijk! Ow en ik krijg nu een meisje

Ja hier ook!

Terug
Bovenaan