alleenstaande mama

hallooo

Zijn er nog meer alleenstaande mama s??Mijn kleine was 8 dagen oud toen ik erachter kwam dat ie via chatten een ander had,heb m toen nog 1 kans gegeven,3weken erna kwam ik erachter dat ie er gewoon mee door was gegaan!ik ben meteen vertrokken en woon nu op t moment bij mijn moeder,ben wel op zoek naar eigen woonruimte!!Is er misschien iemand die een beetje t zelfde heeft meegemaakt??groetjesssss mama kim
 
Hoi Kim

Ik zelf heb het gelukkig niet mee gemaakt maar mijn nichtje van 19 word van het jaar wel alleen staande moeder. Haar toen nog vriendje en zij hadden bewust voor het kindje gekozen maar toen ze de pretecho hadden gehad en ze een meisje blijkt te krijgen is hij em gepeerd. Hij wilde perse een jongentje zielig fieguur he. Ik heb het zo met haar te doen.

Ik hoop dat alles goed met je gaat en je het een beetje red met z ´n tweetjes.

Groetjes Kim en Brooklyn
 


Halloo mama van brooklyn,met ons gaat t nu wel op soms een dipje na best goed hoor,ik geniet volop van mijn kleine man en dat vind ik ook t belangrijkste!Wat erg zeg voor je nichtje jeetje zeg en alleen omdat t een meisje word nou echt wat een zielig figur zeg(sorry dat ik het zeg)nou zo n vader hoeft t kleintje dan ook niet he ze verdient wel beter!Zo zie je maar he wat een mensen er op deze werled rondlopen poe poe!Maar ook alles goed met jou?En  de kleine?nou misschien tot snel groetjes kim en dylano
 
Hoi hoi

Met ons is alles goed hoor. Hij eet en drinkt goed slaapt lekker de nacht door en is eigenlijk altijd wel vrolijk. Wat wil een moeder nog meer?  

Je hebt idd gelijk als je man/vriend zo is kun je maar beter je kleine alleen opvoeden waar hij de liefde en aandacht krijgt die hij verdient toch? En een vader en moeder die constant ruzie hebben is ook niks geloof me.
Ziet Delano zijn vader nog wel of heb je alle contact verbroken?
Ben in ieder geval blij dat het goed met jullie gaat.

Groetjes Kim en Brooklyn
 



hai hai
lekker zeg dat t goed gat met jullie!ja daar heb je gelijk bij een kind heeft er dan indd niks aan en nu krijgt tenminste een stabiele start he!ja sins een paar weken komt zijn vader hem 1 x in de 2 weken halen en dat gaat goed nu,we kunnen nu wer door 1 deur!ik heb t m echt niet vergeven maar doe t voor de kleine,is beter zo.goed komt t echt niet meer want hij heeft nog steeds die ander en ja ik wil echt geen 2 e keus zijn.zo genoeg geklaagt hahah
lekker weertje vandaag buiten zeg vind jij t ook zo moeilijk wat je de kleine aan moet doen pffffffffff!!!!te open dan word ie zo snel verkouden en hij heeft zijn neusje al zo snel verstopt!hoe oud is brooklyn eigenlijk?doei doei groetjes kim en dylano
 
Terug
Bovenaan