alleenstaande mama's

zijn er hier toevallig ook meiden vrouwen die alleenstaand zijn, kben namelijk 21 en nu 34 weken zwanger ik ben door de vader van me kindje in de steek gelaten toen ik net wist dat ik zwanger was hij wilde mij wel maar het kindje niet toen was ik net 2 maanden zwanger ben enorm ziek geweest 5x ziekenhuisopname gehad en 10 kilo afgevallen maar met de kleine gaat gelukkig alles goed plus dat ik alles in orde heb voor de kleine man die komen gaat maar nu het einde nadert van de zwangerschap voelt het toch wel leeg ik doe namelijk niet net als me vriendinnen de bevalling met een partner en als ik daaraan denk doet dat best wel pijn ik heb het idee dat ik heb gefaald als moeder zijnde dat ik hem geen papa kan geven...ik hoop dat er meerdere vrouwen zijn die mij begrijpen

Hoi Melissa,

Geen feb. mama maar wil toch even iets tegen je zeggen......
Ik heb hier geen ervaring mee..... kan alleen maar zeggen dat je natuurlijk niet gefaald hebt. Dit was ZIJN keuze, niet de jouwe!! En die papa komt vanzelf wel, het is dan misschien niet de biologische papa maar dat maakt niet uit!
Jij bent er voor de kleine en dat is alles wat ie nodig heeft. Wat heeft zo'n kleintje nou aan een papa die 'm niet wil? Dat voelen ze aan, geloof me. Dan maar beter geen papa.
Heel veel sterkte straks met de bevalling, heb je iemand die met je meebevalt? Je moeder, zus (of broer natuurlijk) of vriendin?? Succes, zet 'm op meid, zo een man heb je er niet bij nodig!

Greetz esz (aprilmama)

bedankt esz voor alsnog in elk geval een reactie

mijn moeder en vader zijn er als goed is allebij bij...iik beval sowieso om andere redenen ook in het ziekenhuis enne me zusje en vriendin wachten dan op de gang

ik d8 plaats hier een forum maar denk niet dat er veel mensen zijn die er ervaring mee hebben ofso

het zijn toch hoe dan ook nu beetje pijnlijke momenten die ik soms heb want je had het liever anders gehad

groetjes melissa

Hey Melissa,