<p>Hallo allemaal</p><p>zal me even kort voorstellen </p><p>mijn naam is Yvonne (41jaar) en ben een alleenstaande moeder van mijn liefste Ly-Ann, ze word 21 maanden</p><p>we zijn na relatie breuk terug in Nederland komen wonen toen ze 8 maanden oud was. Helaas ging het niet meer in de relatie, dat was tijdens de zwangersschap verslechterd. Heb 7 jaar in bayern gewoont. Gelukkig konden we terecht bij mijn ouders. De vader laat nauwelijks tot niks van zichzelf horen (kort gezegd, hij is een narcist, wil er verder niet veel over kwijt) </p><p>mijn kleintje maakt het heel goed en werk heb ik gelukkig weer goed kunnen opbouwen. Alleen nog een woning en we zijn perfect gesetteld. Nu is het dat de momenten dat de kleine slaapt, dat het erg eenzaam is. Mijn leven is mijn kind, of werk en natuurlijk huishouden. Heb helaas geen vrienden overgehouden , heel veel vrienden achtergelaten , mijn beste vriendin komt gelukkig geregeld langs en dat is toch moeilijk. Tijd voor mezelf heb ik niet want alle tijd die ik heb stop ik in mijn werk en mijn dochter. </p><p>Weet niet echt goed hoe ik aan vrienden kan komen en of alleenstaande moeders kan ontmoeten om wat leuks te doen met kinderen erbij. Ben totaal niet opzoek naar een relatie, sta er niet open voor omdat er in de 7 jaar bayern toch teveel is gebeurt dat ik denk alles nog moet verwerken. Zoals ik al aangeef, ben echt opzoek naar leuke lieve gezellige moeders die het leuk vinden on andere moeders te ontmoeten en misschien wel vrienden te worden.</p><p>Wens iedereen een hele fijne middag</p><p>liefs Yvonne </p><p> </p>