Alleenstaande moeder van kindje van 2 jaar

hoi,

ik ben geen alleenstaand moeder. maar ik wil wel laten weten dat ik het heel knap vind als je je kind alleen opvoed. soms is mijn man voor 1 a 2 weken naar het buitenland voor zijn werk, en dan denk ik wel eens: hoe doen die alleenstaande vrouwen dat toch? ik ben blij dat mijn man toch regelmatig even voor de kinderen kan zorgen of bezig kan houden. of ik nu thuis ben of niet.

dus ik hoop dat je iemand vind met wie je ervaringen kan delen, ik zal dan wel meelezen. misschien komen er wel tips naar boven voor als mijn man weer eens weg is.

groetjes monique.

moeder van lucas 2 jaar en tobias 2 maanden.
 
Hoi Monique,
Leuk dat je even reageerd. Het   valt heus niet altijd mee, maar is wel een bewuste keuze geweest. En dat hou ik mezelf altijd maar voor ogen. Ik heb soms wel het gevoel dat ik me extra moet bewijzen omdat ik zonodig in mijn eentje een kindje wilde. Dat je niet wil falen en moeder en vader tegelijk moet zijn. Maar er zoveel mooie momenten. Ik geniet met volle teugen van mijn mannetje. En dat maakt natuurlijk heel veel goed.
 
hoi

ok ben ook een alleenstaande moeder mijn zoontje is 3jaar en het bevalt me prima wat de mensen ook zeggen of denken ik heb er ook zelf voor gekozen (vakantieliefde) als het aan mij ligt dan komt er ook nog een tweede maar dan moet ik eerst op zoek naar een papa en dat is niet zo gemakkelijk

groetjes dolinda 27
 
Terug
Bovenaan