Alleenstaande moeders omgeving Eindhoven

Hallo

Ik ben Lydia, ben 33 en woon in Waalre. Ik ben onlangs gescheiden na een relatie/huwelijk van 11 jaar. Ik heb een dochter van 6 en een zoon van 1.

Ben jij ook een alleenstaande moeder in omgeving Eindhoven en zoek je soms ook wat afleiding met een lotgenoot? Het lijkt mij leuk om andere alleenstaande moeders te leren kennen in de buurt en misschien om dan af te spreken met of zonder kids. Vooral de weekenden dat ik de kinderen niet heb zou ik graag iets ondernemen met anderen.

Ben jij ook op zoek naar een dergelijk contact dan hoor ik graag van je :)

hoi hoi,

Ik ben Inge, 31 jaar en ik woon ook in Waalre sinds 4 jaar.

Mag ik vragen aan welke kant van Waalre je woont?

Ik heb op zich een fijn leven samen met mijn zoontje en de dagen vliegen voorbij.

Maar mijn vrienden snappen het niet altijd; alleen zijn met een kind vergt nogal de nodige planning om af en toe wat te plannen. Dus in dat opzicht is een 'lotgenoot' wel fijn. Alhoewel lotgenoot zo zwaar klinkt :).

Wat doe je zoal graag naast de kids?

Groetjes Inge

Hoi Inge,

Ik heb net 7 jaar in de Voldijn gewoond. En nu door de scheiding woon ik (tijdelijk) net over de grens in Waalre. Dus in het midden van Aalst-Waalre.

Ik ga graag naar het theater, houd van tuinieren, een stuk wandelen of fietsen vind ik ook fijn om te doen in gezelschap.

Als je het leuk lijkt om elkaar een beetje te leren kennen kunnen we misschien beter mailen. Ik merk dat ik geen notificatie krijg als hier reacties op komen dus dat werkt niet heel fijn. Je mag me mailen op lydiavolkers@gmail.com

Groetjes Lydia

Hoi dames

Ik woon in Valkenswaard in het gegraaf. Ik ben 34 jaar en was 24 toen ik alleen kwam te stssn zwanger. Nu ben ik geen alleenstaande mama meer maar ben dat wel een hele poos geweest.

Mijn oudste is dochter is nu 9 en mijn jongste van mijn nieuwe man is net 13 maanden...

Ik ben voor de liefde hier gaan wonen en ik wens jullie ook al het geluk van de wereld toe! Hopelijk komt die tijd voor jullie ook weer...

Groetjes Annemarie

Hallo Alleenstaande mama's

Ik ben sarah, en ik ben een alleenstaande moeder uit eindhoven.
mijn wereldje is erg klein. ik, ben overdag veel bezig met de kids, heb er drie.
En, in de avond zit ik vooral thuis voor de buis (netflix) ik zoek eigenlijk andere moeders die een beetje in hetzelfde schuitje zitten, om leuke dingen mee te ondernemen. met of zonder kids.

groetjes Sarah

Hey sarah en alle andere moeders ik ben Shelby 22 en ook een alleenstaande moeder van ilana ik zou niks anders willen alleen is mijn wereldje erg klein geworden omdat mijn vrienden het niet snappen dus miss een keertje leuk om te kletsen via app ? 

Hey Shelby 

Sorry voor de late reactie. Ik ben een beetje door een donkere periode gegaan. Even een tijdje en was helemaal vergeten dat ik hier een reactie had geplaatst. Hopelijk heb je nog interesse in contact?
Hier is mijn mailadres cobranachos@hotmail.com 
Andere moeders mogen me hier ook op mailen indien interesse. Groetjes zara

Hey Shelby    Sorry voor de late reactie. Ik ben een beetje door een donkere periode gegaan. Even een tijdje en was helemaal vergeten dat ik hier een reactie had geplaatst. Hopelijk heb je nog interesse in contact? Hier is mijn mailadres cobranachos@hotmail.com  Andere moeders mogen me hier ook op mailen indien interesse. Groetjes zara  

Terug
Bovenaan