alleenstaande moeders??

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi allemaal,

Ten eerste van harte met jullie zwangerschap iedereen, geniet ervan. Even een minder vraagje, ik vroeg me af of hier misshien meer alleenstaande (as) moeders op het forum zijn. Ik ben zelf 2 maanden geleden in de steek gelaten door mijn man voor een ander. Ik heb een zoontje van 3,5 jaar en een zoontje van bijna 8 maanden. Lijkt het je ook fijn om hier met anderen over te praten is hier mn msn en email adres

martine_jansma@hotmail.com

liefs Martine

Ik ben geen alleenstaande moeder maar ik wil wel even zeggen hoe knap ik het van je vind hoor, alleen gelaten worden is niet niets.. sterkte!

Hoi,

Ik ben geen alleenstaande moeder ( tenminste nog niet ). Van de week sprak mijn man uit dat hij wilde gaan scheiden, niet omdat er een ander is , maar omdat hij met zichzelf in de knoop zit. Maar na die woorden lijkt het  weer beter te gaan, we praten tenminste weer met elkaar en vertellen wat ons dwars zit. We hebben nu besloten om te kijken of we zo nog verder kunnen of dat het echt over is. De scheiding is niet 100% van de baan, maar misschien wel. Ik ben nu 34w3d zwanger van de 3e, mijn andere kinderen zijn 6,5 en 3,5.

Groetjes, Manon

Terug
Bovenaan