alleenstaande zwangeren

goedemorgen allemaal

zijn er hier ook alleenstaande zwangeren die in de steek gelaten zijn door hun vriend ik ben nu 24 weken zwanger en ben in de steek gelaten toen ik drie maanden zwanger was graag wil ik ervaringen uitwisselen met lotgenoten

liefs janny
 
Hallo, ik ben ook alleen ik zal je mijn email wel geven ruiters8@hotmail.com ik weet precies hoe je je voelt wel fijn als je mekaar kan steunen


ik hoop snel van je te horen

21 weken
 
Ik ben niet in de steek gelaten maar wilde alleen even zeggen dat ik met jullie meeleef, ik kan me er natuurlijk weinig bij voorstellen hoe dat is, maar in elk geval veel sterkte
 
wat een klote mannen zijn dat dan bah kots kots. ik wens jullie sterkte meiden ik heb ook een chagijn van een vent hopen dat het goed gaat ,maar ik ben het erg zat met hem kut vent
 
dank jewel meiden voor de reacties doet me goed en anoniem als je mailen wil mijn mail adres is jannyvanhattem@hotmail.com laat maar horen meis als we elkaar zo kunnen helpen


liefs janny
 
mijn kindje is nu 18 maanden en ben toen ik 2 maanden zwanger was ook in de steek gelaten maar als je je kindje in je armen houdt ben je die ellende vergeten heb ook een rottyd achter de rug maar als ik naar me schatje kijk was het waard en geniet er van dat wou ik jullie effe zeggen je gaat weer van het leven genieten is mij gelukt dus zal jullie ook wel gebeuren succes
 
Terug
Bovenaan