allemaal aan het bevallen?

hahah nou miekje ik kom je vergezellen, hier ook nog een wachtende en begin me nu aardig te vervelen. Moet officieel nog 2,3 wk,maar het mag van mij wel komen hoor!!
Maar ben bang dat ik weer overtijd ga lopen.

Groetjes Anne
mv Levi en ??? 26mrt09

het is hier idd erg rustig.
maar we zijn nu al met zijn 3-en.
ik moet zelf nog precies 7 dagen, maar loop vanaf vrijdag al met continu een harde buik... overdag en snachts..
dus ben nu wel erg benieuwd.. maar ja de tijd zal het leren. met mijn dochter was ik 6 dagen te vroeg, dus ik hoop toch...

ik wens jullie veel sterkte en geduld toe

greetz lizz

Nee, was het maar zo!
Ik ben donderdag uitgerekend, heb vorige week al 25 uur weeen gehad met als resultaat 1cm ontsluiting en nu in spannende afwachting.
Heb veel harde buiken en voorweeen sindsdien, ben het wachten zat.
Succes iedereen

Nou, ik had ook al wel bevallen willen zijn hoor! Ben 21 maart uitgerekend maar ik word donderdagochtend ingeleid dus langer dan 3 dagen duurt het bij mij niet meer...

Voorweeën, om gek van te worden he?!! Ik heb vorige week 3 dagen bijna continue voorweeën gehad. Oke, ik heb nu ook al wel een compleet verstreken baarmoedermond en een paar cm ontsluiting dus het doet wel wat, maar leuk is anders...

Ha meiden,

Ik voeg me ook nog maar even toe.
Ben inmiddels 5 dagen overtijd (was 5 maart uitgerekend)
Moet eerlijk toegeven dat ik nog helemaal nergens geen last van heb.
Zelfs de voorweeën blijven uit.
Ik voel het kindje wel indalen misschien is dat wel een teken.
Nou ik wacht het allemaal wel af. A.s. vrijdag mag ik weer naar de verloskundige en dan kijken wat zij ervan zegt.

Heel veel succes allemaal met de laatste loodjes.

Groetjes

Corrie

Gelukkig maar...niet alleen..

wie weet vannacht, het is tenslotte volle maan. Ben benieuwd of dat hier ook effect heeft.
Weet nog dat het de vorige keer met volle maan, toen lag ik pas bevallen in het zh, het een drukte van belang was met bevallingen..! Enorm. Ze hebben toen zelfs mensen weggestuurd. Een enorm onrustige nacht daar waarin ik nauwelijk heb kunnen slapen van die stress en hektiek op de gang. De volgende ochtend vertelden de verpleegsters mij dat het vaak zo was met volle maan, dus ook al is er geen wetenschappelijke verklaring, je zou toch denken dat het iets doet. Ik duim voor ons allemaal!

Iedereen wel veel voorweeën zeg. Ik hou het maar niet meer bij, maar ik denk zeker een uur of 3 per dag. Het begint meestal s avonds rond een uur of 6 a 7 en stopt als ik ga slapen. Moet zeggen dat ik nu ook al last heb. Wat eerder dus, wie weet zegt dat wat!

Ik ga nog even verder lezen!

Groetjes

Terug
Bovenaan