allemaal baby's op het werk

hallo,
op mijn werk zijn er 4 collega's zwanger en eentje is net bevallen het lijkt wel besmettelijk hahahaahah.
ik vind het wel leuk kunnen we lekker over baby's kletsen en ervaringen uitwisselen.
groetjes henny

Nou, gezellig hoor! Kun je inderdaad lekker kletsen! En zo krijg je ook iets meer begrip als je na een gebroken nacht met superwallen op je werk verschijnt!

(ik heb slechts 2 collega's met kinderen: eentje heeft de kids al op de middelbare school dus die is de fase flesjes, luiers, huilen helemaal vergeten en de andere, tja, dat is een soort superwoman ofzo. Die is gepromoveerd terwijl ze hoogzwanger was en een kleintje van 1,5 jaar had rondrennen. Die ziet er nooit moe uit, hoe ze het doet is mij een raadsel! De andere 17 collega's zijn jong, ongebonden en zorgeloos...)

Groetjes, Karin
Mama van Christian (24 weken)

bij ons werken ook alleen maar vrouwen dus dan is er altijd wel iemand zwanger hahahah. de meesten hebben kleine kinderen en dan gaan de gesprekken gauw over kinderen.
voorheen, toen ik zelf geen kinderen had vond ik dat heel irritant en nu doe ik er zelf ook aan mee hahahahahah hoe kan je dan veranderen he?
groetjes henny

Terug
Bovenaan