Allemaal bedankt!!!!

Haai meiden,

Nog effe een berichtje van mij.
Wil jullie allemaal heel erg bedankt voor al jullie gelukwensen.
Ook voor alle opbeurende berichten van de afgelopen maanden. Weet al niet mee hoe lang ik op dit forum zit, maar volgens mij al 1,5 jaar!!! Goh, bijna raar hoor, om daar dan mee op te houden.

Ik vind het echt geweldig hoe meiden die elkaar over het algemeen niet kennen elkaar zo steunen en keer op keer een hard onder de riem steken. Echt geweldig, ik heb daar heel veel aan gehad.

Ik heb jullie felicitaties ook aan mijn man laten lezen en hij was daar helemaal van onder de indruk. Ook namens hem dus bedankt!

Meiden, ik blijf jullie volgen en hou jullie af en toe op de hoogte van de vorderingen.
Moet dinsdag naar het ziekenhuis, dus hoop dat er al wat te zien is.
Ik laat het jullie zeker weten!

Heel veel sterkte enne.... het virus is flink losgebarsten deze maand, nu al 4 dames naar het zwangerforum.
Ik hoop jullie daar allemaal gauw te zien!

Heel veel liefs en nogmaal bedankt!
Joan

Meid, succes, ik wens je de mooiste baby die er maar gemaakt kan worden. Je hebt t verdient. Enne kom inderdaad nog eens langs. En anders hoop ik je over een tijdje (mocht t bij mij lukken) op het babyforum te spreken!

Liefs,

Cynthia

Bedankt meiden,

Heb al wel gemerkt dat er op dat andere forum wat minder reakties enzo komen, maar is natuurlijk ook nog effe wennen aan al die nwe namen.
Kom hier af en toe nog wel hoor, hou jullie op de hoogte.

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan