Allemaal de 'maffe weken' folder gezien?

A

Anoniem

Guest
Ik zal niet in de titel zeggen dat je op www.bijenkorf.nl moet zijn vanaf morgen voor MEGA leuke aanbiedingen maar hier mag het geloof ik nog net. Ik ga morgen voor Mette het houten fornuisje kopen voor haar verjaardag en nog wat dingen voor mijn man (overhemden voor zijn werk enzo). Kortom even shoppen. Het scheelt echt enorm veel in deze actie...

gr.Ing

Hai,

Helaas hebben wij geen folder gehad, maar wel een goed idee van je omdat ff op het forum te zetten, Ik heb net bij blokker de duplo blokken gehaald, dit is alvast voor zijn 2e verjaardag, ook heb ik het stoepkrijt gehaald, waar we vanmorgen al mee bezig zijn geweest, hij vindt het super.

Ik Vind het nog wel lastig wat ik ga kopen voor Jesse zijn verjaardag, een schommel, of een keukentje,Gelukkig heb ik nog wel ff tijd.

Groetjes Linda

Hoi linda,

Op de site van de bijenkorf staat de folder ook en je kan het daar ook meteen bestellen. Voor 3,95 is het bij je thuis! Parkeren is hier duurder!

Zijn de blokken al in de aanbieding dan? Ze zijn toch pas zaterdag voor 10,-??

gr.Ing

Hoi Inge,

Ze zijn al in de aanbieding en de stapel waar ze op stonden werd al snel kleiner, dus ik zou er gauw heen.
Ik zal ff op de site kijken, we hebben wel een bijenkorf, maar die zit in de stad, waar ik 12 kilometer vandaan woon, dus dat wordt denk ik online bestellen.

Groetjes Linda

Hier hetzelfde verhaal. Ik moet 8 km en dat is niet   veel maar ik moet dan wel met 2 kleine kinderen met de auto de stad in en dan is online shoppen toch echt handiger. Ik zag net al wel dat er een hoop is uitverkocht. Ik ga zeker even bij blokker kijken!
gr.Ing

Hoi meiden,

De duplo blokken van de Blokker zijn inderdaad de hele week in de aanbieding. De spullen van little people zijn alleen zaterdag in de aanbieding. Dit even voor de duidelijkheid. Ben bang dat er zaterdag bij de Blokker niet veel blokken meer zijn

groetjes Linda

Terug
Bovenaan