allemaal ellende...even klagen hoor!

Hier gaat t niet zo lekker momenteel.

Florian is toch wel een lastige (maar natuurlijk ook een hele lieve, mooie, knappe en intelligente) baby.
Vooral s nachts..hij wordt regelmatig wakker (varieert van 2- 6 keer ongeveer) en slaapt dan pas weer als ik m de borst aanbiedt. HEb al even gedacht aan overstappen op de fles, maar van mij wil hij geen fles dus heb niet veel keuze...!

En eergisteren heeft Elias (2jaar) tot overmaat van ramp zn been gebroken, daar ben ik dus ook flink druk mee.

En hierbij zit Jasper natuurlijk weer op zee...dus ontlast worden zit er echt niet in!

Vind mezelf best zielig hahahaha!

Groetjes Annemiek

Allereerst petje af voor je want je rooit het toch maar allemaal met je kids!!!
Terwijl je mannetje op zee zit..............
Goh wat "balen" joh dat florian zo vaak komt 's nachts.....zo kom je ook niet toe aan je rust. Overdag terug gaat natuurlijk ook niet ivm je andere kids en nu breekt Elias zijn been gatver joh wat een ellende hihi.
Kan me goed voorstellen dat je overweegt om de fles te geven 's avonds/'s nachts......maar als ie die standaard weigert.
Tja een oplossing die heb ik niet voor je haha maar leef wel met je mee.......hoop dat Florian gauw bedenkt dat hij mama zo wel erg vermoeid....
Sucses he

liefs Louise

p.s hoe lang is jasper nog op zee??

Heftig hoor Annemiek,

ik hoop inderdaad ook dat Florian snel iets langer zal slapen, je zult wel helemaal kappot zijn meid!
En dan elias ook nog een gebroken been!!
Heftig hoor, heb enorm veel respect voor je.
Alleen met 3 kids je geeft nog steeds borstvoeding!!
Ik las dat Jasper vandaag jarig is, gefeliciteerd hopelijk komt hij snel naar huis dan kan jij weer een beetje tot rust komen!!!

Groetjes Anne

Jeetje, wat een drukte met 2 kleintjes! En dan ook nog een met gebroken been en een die s'nachts het heel gezellig vindt als mama komt ;-)

Knap dat je t toch maar allemaal lukt!

Heb helaas geen tips voor je. Maar hoop voor je dat Florian snel wat langer slaapt en je wat meer slaap krijgt s'nachts!

Groetjes Tamara

poeh... petje af voor je hoor! snap dat je moe bent...
Klaag er lekker op los! sneu voor elias beentje gebroken...
Hoop voor je dat florian je snel wat rust gunt... dit hou je ook niet vol. Is er niet iemand die je kan helpen? miss es proberen iemand anders de fles laten geven. heb wel es gehoord dat moeders die bv geven zelf de fles niet kan geven omdat de baby weet dat mammie ergens anders melk heeft. kunnen ze van in de war raken... maar of dat echt zo is weet ik niet. heb het ook maar gehoort...

Succes en hoop dat jasper gauw weer thuis is. kun jij miss wat bijslapen!

Liefs

dan is het wel zwaar als je alleen bent
heb ook geen tips ilse krijgt de fles
en slaap snachts door alleen vannacht niet
had ze denk ik last van darm krampjes

misschien toch laten wennen aan de fles
met een speen die op de borst lijkt
difrax kersen speen is zo 1

Jee da's heftig voor je!! Hoop dat Jasper snel weer naar huis komt zodat je een beetje kan bijtanken!
Ik geef zelf ook bv maar heb met Connor geen problemen qua fles geven, ik heb Avent flessen, misschien dat dat wat voor je is?
En zielig voor Elias! Heeft ie nog veel pijn of doet ie inmiddels of er niks aan de hand is?
Veel sterkte meid, misschien heb je mensen in de buurt die je enigzins kunnen ontlasten zo af en toe, al is het maar een uurtje (ff lekker alleen naar de kapper tussen de voedingen ofzo? Knap je enorm van op!)
Liefz Esz

Oh ja, en klagen doen we allemaal wel eens!

Ja, ook ik heb veel bewondering voor je, ik heb er zelf dan 4, maar ik weet dat mn man elke avond vroeg/al dan laat,, maar iig thuis komt. en dat maakt het vaak wel makkelijker, ik heb soms migraine aanvallen en ben dan zo opgelucht als iemand het van me kan overnemen(kan het vaak op de achtergrond houden tot hij er is, maar dan barst de bom, zal wel geestelijk zijn)
Als we wat dichterbij woonde kon ik je kinderen wel een dagje bij me nemen, maar we zitten nogal ver uiteen hé!!??

Denk je echt dat het met de fles gemakkelijker zou zijn??? Was vandaag bij mijn ouders en mijn zus geeft haar kindje de fles(1 maand) maar ik vind het nogal een gedoe hoor!

Hoe gaat het met Elias? Wat is er gebeurd? heb er niks van gelezen hier, of heb ik iets gemist?

Heb je geen buurvrouw, moeder, zus in de buurt?

Mijn moeder woont op ruim een uur, ik dacht die van jou ook, maar ook ik heb haar ondanks dat toch wel eens gevraagd een dagje af te komen, kan je dat niet doen!!
Hoop iig dat het snel allemaal rustiger wordt bij jullie!! Wanneer komt je man weer thuis?

Liefs MJ

Terug
Bovenaan