allemaal heel nieuw en vreemd.weet nietw at ik ervan moet denken

A

Anoniem

Guest
Hallo.
Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil, en vind het allemaal heel spannend, en vreemd. Allemaal gedachten door mijn hoofd, hoe gaat het om zanger te zijn, wat moet ik voelen, wanneer moet ik wat voelen, kan ikw el zanger worden. AHHHHH.
Ben erg nerveus, raar gevoel in mijn maag, beetje chagerijnig, dan weer ontzettend happy, hi hi, wel raar want als je stopt met de pil, heb je meer zin,(hebben jullie dat ook)??
Hoop snel wat reacties te horen

Hoi

Ik ben zelf 3 maanden geleden gestopt met de pil. Ik had na het stoppen ook van die rare verschijnselen. Vreselijk sagerijnig zijn slecht slapen nerveus en allerlij pijntjes en kwaaltsjes. Maar ben er nu achter dat het waarschijnlijk gewoon ontpillen is. Je lichaam moet het nu allemaal zelf doen en kan dan heel vreemd reageren. Af en toe vind ik het zo vervelend dat ik spontaan weer aan de pil wil gaan om me weer normaal te voelen, maar ja als je een kleine wilt dan moet je er wat voor over hebben.

Veel succes

groetjes sharine

Hoi,

Ik ben nu ruim een half jaar gestopt met de pil. Bij mij veel het allemaal wel mee met de kwaaltjes. Ik heb wel meer last van krampen als ik net ongi ben geworden. Maar dat is prima uit te houden. Ik heb juist sinds ik gestopt ben een veel gelijkmatiger humeur en geen hoofdpijnklachten meer. Dus ik wil juist niet meer aan de pil, ha ha! Ja en zonder pil veel meer zin, heb ik ook!! Pil staat er ook om bekend dat het je libido verkleint!
Succes met zwanger worden!

Groetjes Anoek

hoi,

wij zijn in april gestopt met de pil en ben nu na 41 dagen  voor de 1ste keer ongi. he he.
had al een test gedaan maar was negatief
ongi bleef maar uit (ontpillen denk ik) werd er gek van.

red devils toch gekomen en ben nu wel opgelucht,
kunnen we eindelijk naar de volgende ronden.

verder weinig last van het leven zonder pil.

groetjes klavertje vier

nou ik ben ook net een maand gestopt met depil en inderdaad soms denk je wel eens was ik maar weer aan de pil en dan heb ik nog maar 1 ongi mee gemaakt. tja je lichaam is een rare machine...maar bij mijn gaan ook allemaal vragen door mijn hoofd maar de meest belangrijke is dnek ik zou ik ooit wel zwanger worden?
nou spannend allemaal he...!!!pffffff ik denk dat een ieder dat wel zo ervaart in het begin!

Terug
Bovenaan