Allemaal heel vaag

Hoi allemaal,

Ik ben niet echt nieuw hier maar ik heb echt al heel lang niets van me laten horen omdat er gewoon niks schokkends bij mij gebeurd. In ieder geval wil ik Luna feliciteren met haar bruiloft en uiteraard iedereen die zwanger is.
Het volgende wil ik echt dolgraag weten : vrijdag 12 maart heb ik mijn eisprong gehad en vanaf maandag 15 maart ging mijn temp. omhoog. Ik had begrepen dat je vanaf die dag nog 2 weken te gaan had dat je ongi moet komen (liever niet natuurlijk).
Maar sinds dinsdag en ook vandaag heb ik last van kleine bloedingen en dan alleen als ik naar de wc moet. Verder eigenlijk niet. Het is vrij helder en het is tot nu toe 3 keer voorgekomen.
Ik heb ook verder helemaal geen menstruatiepijnen enzo. Hoe kan dat nou???? Moet ik toch ongi worden.
Ik zat eerst aan een innestelingsbloeding te denken maar ik heb vanmorgen een testje gedaan ( naar mijn weten nog te vroeg maarja je wil het zo graag weten ) en die was negatief. Wat moet ik hier nou mee????
Heeft iemand die ook gehad en kan iemand mij hiermee helpen???
Alvast onwijs bedankt meiden!!!!

Groetjes,
Linda
 
Hoi, leuk dat je ook online bent! Ik ben helemaal niet ervaren (pas m'n tweede maand) maar ik heb vorige maand precies het zelfde gehad. Vijf dagen voor mijn ongesteldheid een beetje bloed verloren ook de vierde dag een beetje. Ik dacht ook gelijk aan innesteling maar wij hadden niet op de goede dagen gevreeen. De derde dag voordat ik ongesteld moest worden, werd ik het echt. Maar jij had vrijdag al ongesteld moeten zijn toch?
Voor innesteling klinkt het me wat laat. Maar een vriendinnetje van mij heeft in haar 8 week v/d zwangerschap ook een kleine bloeding gehad. Ging allemaal goed. Phoe, wel een lastig probleem. In ieder geval zolang de ongesteldheid weg blijft, is er hoop.Je zult wel niet veel hebben aan mijn antwoord
Houdt me op de hoogte!
Gr Eef
 
Hoi,

Ik heb ook 2 periodes gehad dat mijn temp omhoog was gegaan en dat ik na een paar dagen al drupjes bloed had, dat een week lang tot dat mijn temp zakte en de echte ongi starte. De periode daarna was ik zwanger en had ik geen bloedverlies na de eisprong, dus wil niet zeggen dat het niet in orde is, je ongi komt gewoon al wat eerder op gang. Ik weet niet of het kan dat je nu zwanger bent, maar het loopt bij iedereen anders.l Ik weet niet of je al lang tempt, maar je zult merken dat als je het een periode of 2 hebt gedaan, je een goed inzicht krijgt in wat voor jouw lichaam normaal is......

Succes!!!!
 
Terug
Bovenaan