allemaal in de tweede fase v/d. zwangerschap! hoe voelen jullie je nu???

hihi,
allemaal af een eind op weg, dus ik vroeg me af hoe jullieje nu voelen,...
zelf ben ik nog wel moe,maar dit is wel een stuk minder! ben niet meer misselijk gelukkig!!!
wel heb ik de laatste dagen best een zeurderig gevoel in/bij mijn liezen...zou dat het groeien van de baarmoeder wezen???  
liefs

ja, sinds 2 weken (ben nu 14wk3dg) begin ik me langzaam wat beter te voelen; veel minder misselijk en ook weer fitter. Op deze periode heb ik echt gewacht; ik voel de energie weer terugkomen!
Ik zie er echt naar uit om de komende periode even lekker te kunnen genieten. En dingetjes doen die al lang moeten gebeuren; beetje schilderwerk, kamertjes inrichten (m'n dochter verhuisd naar de logeerkamer), weer eens goed schoonmaken in huis (is nogal versloft te laatste maanden vanwege de vermoeidheid), de tuin...

Ja, ik voel me zeker beter!

Jacoline.

Hi,

de eerste drie maanden heb ik nergens last van gehad :) tot twee weken
geleden......... buikpijn, heeeeeeel erg moe, duizelig en misselijk......
Ik hoop niet dat dit tot het einde van de zwangerschap doorgaat.

Maar je weet waarvoor het is dus dat maakt het allemaal een stuk
makkelijker ;)

Liefs,
Linda

hoi hoi,

ik ben ook echt blij dat ik de eerste drie maanden voorbij ben het is toch meer een geruststelling.
ook bij mij is het huishouden er behoorlijk bij ingeschoten en morgen hebben we nog kijkers voor het huis ook en dat terwijl mijn zoon ook nog eens griep heeft.
ik hoop dat het huis na donderdag verkocht wordt is het weer een hele zorg minder waar ik aan moet denken.

groetjes tineke

Hoi meiden,
Ook ik voel me echt veeeel beter! Niet meer misselijk, vermoeidheid lijkt ook een heel stuk minder en ben gewoon helemaal happy en super trots op mijn buik! Dus van mij mag het zo nog wel eventjes duren. Ik geniet nu met volle teugen!

Groetjes, Lieke

Ik ben vandaag 17 weken zwanger, ik voel me nu een stuk beter. De eerste paar maanden was ik goed misselijk. Ik ben een tijdje goed moe geweest, maar nu ben ik overdag niet echt super moe, maar heb ik wel iets meer last van een dipje rond een uur of 16u. En ik heb al vanaf het begin wel dat ik niet meer zo goed laat naar bed kan gaan. Mijn lijf houdt gewoon op zo rond de klok van 10.. (nu dus, hihi). Voor de rest voel ik me prima (of wat steekjes in mijn liezen na, maar dat heb ik ook al vanaf het begin). Ik ben wel aan de medicijnen gezet vanwege hoge bloeddruk, maar ik had van die hoge bloeddruk geen last en van die medicijnen ook niet.

Ik leef nu wel erg toe naar de 20 weken echo! Kijken of ons kindje helemaal compleet is en natuurlijk het geslacht. Spannend!

hallo dames
ook ik voel me stukken beter.
ben nu 19 weken, heb me ook niet echt slecht gevoeld alleen zo moe maar dat heb ik nu s'avonds nog wel iets ach hoort erbij.
leuk om te lezen dat iedereen nog moet klussen enzo
wij ook dit word onze tweede dus de eerste wil nu alvast na de grote kamer dan maar ineenkeer goed doen.
och wat een werk.
ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap
mvg

Ben nu 17 weken (of in de 18e week, hoe rekenen jullie dat??) en voel me qua energie idd stukken beter, ben 's ochtends alleen misselijk als ik niets eet, mar kan geuren weer beter aan enzo :D:D

Ik heb wel enorm veel pijn in mn rechter lies, de vk zegt dat het waarschijnlijk en zenuw is die wordt afgekneld ... :(

Ook merk ik (nu al) dat ik pijn n mn buik krijg als ik heel veel loop.

Maar idd als je maar voor je houd dat het voor je baby is, dan is het het allemaal waard!

xxx

Terug
Bovenaan