Allemaal kwaaltjes?

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie dat ook? Dat je elke maand kwaaltjes hebt die je aan een zwangerschap doen denken maar dat je toch elke keer weer gaat menstrueren?

Ik heb de hele maand door last van pijnlijke borsten, vieze geuren, ben dol op de geur van verse knoflook, heb last van de rug, geen uithoudingsvermogen. Het is niet omdat ik net gestopt ben met de pil of zo, want ik ben niet weer met de pil begonnen na de geboorte van onze dochter, nu 15 maanden terug. Toen onze dochter 7 maanden was ben ik weer gaan menstrueren en ging alles altijd elke maand hetzelfde, maar sinds we geen bescherming meer gebruiken lijken mijn hormonen ineens op tilt te slaan terwijl er voor mij niks verandert is alleen gebruiken we nu geen condooms meer.

Zal mijn lichaam zich weer aan het voorbereiden zijn op een eventuele zwangerschap of zo want hoe het nu elke maand gaat vind ik wel lastig.

Helemaal herkenbaar. Volgens mij is het ook een beetje psych! We willen natuurlijk allemaal heel graag zwanger worden en dan denk je al snel van alles te voelen en hoe meer je er op let hoe erger het lijkt :p

Ik heb het zelf ook hoor.... vorige week was ik de dag voordat ik ging menstrueren zelfs misselijk.

In principe bereidt je lichaam zich elke maand voor op een eventuele zwangerschap.

Nou hopen dat we snel 2 streepjes op de test hebben, dan hebben we alle recht om van alles te ruiken en te hebben :p

Succes!

Helemaal herkenbaar. Volgens mij is het ook een beetje psych! We willen natuurlijk allemaal heel graag zwanger worden en dan denk je al snel van alles te voelen en hoe meer je er op let hoe erger het lijkt :p

Ik heb het zelf ook hoor.... vorige week was ik de dag voordat ik ging menstrueren zelfs misselijk.

In principe bereidt je lichaam zich elke maand voor op een eventuele zwangerschap.

Nou hopen dat we snel 2 streepjes op de test hebben, dan hebben we alle recht om van alles te ruiken en te hebben :p

Succes!

Ik heb hetzelfde. Ik had een week na mijn eisprong enorm veel last van misselijkheid (wat ik bij mijn vorige zwangerschap erg veel was) en de laatste dagen ben ik 's middags flink moe, hmm. Maar nu ik naar mijn NOD ga heb ik er helaas ineens geen last meer van, maar dan weer aan de andere kant, bij de zwangerschap had ik pas de eerste kwaaltjes vanaf een week of 6-7, dus ja.
Heb morgen mijn NOD ... spannend.
Heb vandaag toch test gedaan, kon niet wachten helaas negatief. Dus ga er maar vanuit dat ik morgen gewoon ongesteld word

Ja wel herkenbaar, dat psychisch is denk ik ook wel, maar ook dat je eigenlijk elke maand 2 weken zwanger ben. Want als je zwanger ben rekenen ze vanav je eerste dag van je menstruatie, dan begint het eitje met groeien en tijdens je eisprong kan die bevruchten, gebeurd dit niet dan 'knapt' het eitje en wordt je ongesteld! Hihi toch gek dat je elke maand 2 weekjes 'zwanger' ben! Vandaar dat we afentoe last hebben van 'kwaaltjes'.!
Succes idgv met testen

hoi dames

ik hoor eigenlijk niet op dit forum maar zat toch even te kijken.
het verhaal wat jullie vertellen was ook voor mij heel herkenbaar!
ik heb dit 6 maanden gehad maar iedere maand opnieuw een teleurstelling.
toen ik ineens iets anders aan mn hoofd kreeg en er dus niet mee bezig was had ik er geen last van.
en in die tijd ben ik ook zwanger geworden.
we hebben er 8 maanden over gedaan maar doordat ik er teveel mee bezig was kreeg ik de zw kwaaltjes en is zelfs een keer mn menstruatie weggebleven!

DUS DAMES PROBEER JE ERGENS ANDERS OP TE CONCENTREREN!!

ik weet dat dit heel moeilijk is ook al denk je dat je het wel doet je onderbuste denkt er toch aan.
maar proberen kan geen kwaad toch!

succes dames ik hoop dat jullie snel een positieve test in handen hebben.

liefs bello

Terug
Bovenaan