Allemaal nieuwe namen.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik ben even niet op het forum geweest, was er teveel mee bezig en nu zie ik allemaal nieuwe namen.

Ik ben Marjolein, 26 jaar en we zijn nu 4 maanden bezig voor ons eerste kindje. Ben tot nu toe onregelmatig ongesteld geweest, eerst na 7 weken, toen na 5 weken en nu wacht ik maar weer af.
Heb wel het idee dat de pil nu pas echt is uitgewerkt, krijg veel pukkeltjes en mijn gezicht verandert wat. Weet   niet precies wat het is. Maar gebruikte de pil ook al dik 10 jaar
Hoop dat het deze maand raak is maar ik denk het niet, heb geen zwangergevoel.
Groetjes Marjolein

he marjolein,

hoop dat het nu wat lekkerder gaat en dat je af en toe wat afleiding vind!
best wel lastig he!wil zelf graag 2e en ben iedere keer tovh hoopvol,
maar heb wel afleiding aan zoontje van 2.hoop voor je dat het snel lukt

Hallo marjolein,

Ik ben Sandra ben net 26 ik ben getrouwd en heb een zoontje van bijna 18mnd.
Ik kom sinds een tijdje op dit forum en vindt het leuk om er te lezen en soms ook te reageren. Mijn man is binnenvaartschipper en is 2 weken van huis.Wij zijn sinds een maand gestopt met de pil, willen graag een tweede kindje bij de eerste was ik binnen 4 maanden zwanger. Ook ik krijg nu erg last van pukkeltjes in mijn gezicht en heb 1,5 een middag je wat  gevloeit maar was amper iets, dus had een test gedaan maar neg. dus nu maar weer afwachten en klussen zeg maar. Wel heb ik ook  al een week of twee een raar gevoel in mijn buik een soort krampjes, zal het uitwerken van de pil wel zijn denk ik.

Groetjes Sandra mama van Niels (18mnd)    

Hoi,
Ben ook nieuw op dit forum. Zenna 30 jaar en zit nu in ronde 3 voor een 3 kindje. Wie weet. En ondanks dat ik al 2 prachtige meiden heb en dus weet dat ik gewoon geduld moet hebben, zou ik soms gewoon willen dat het heel snel raak is. In elk geval succes.
Groetjes Zenna

Hey Marjolein ( en de rest ook uiteraard),

Eindelijk weer een bekende naam hihi.
Was hier ook een hele tijd niet geweest en zie ook állemáál nieuwe namen.
Leuk natuurlijk! Maar het lijkt wel alsof de oude namen er niet meer zijn...
Hoe ist met jou?
Ik ben de vorige keer na 36 dagen ongi geworden en zit nu op dag ehhhh ff denken... dag 31! (net ff gespiekt op babybrabbel haha)
Ben er deze keer totaal niet meer zo mee bezig als de vorige keren.
Volgens de gyn zou ik na de mirena hooguit 4 maand ontregeld zijn. Dit wordt dan maand 5...
Wacht deze keer maar mooi af en wil niet eerder gaan testen dan de woensdag na kerst. De 27e dus. Dan zou ik op dag 41 zitten en zo lang heb ik mn cyclus nog niet eerder gehad, dus hoop dan op duidelijkheid.
Geen klachten verder dus we wachten rustig verder.
Wel lekker dat de kerstdrukte er tussen zit, weinig tijd om na te denken hihi.

Groetjes Mamaloe!

He Mamaloe

Eindelijk een bekende ik dach al dat iedereen zwanger was behalve ik.

De afgelopen ronde heeft iets meer dan 5 weken geduurd dus ik denk dat mijn nod in het weekend van kerst is. Hoop dat we op de juiste dagen geklust hebben maar ik zie het wel. Ben er even niet zoveel mee bezig geweest.
Bij mij is de pil nu denk ik ook uitgewerkt, heb veel last van puistjes maar met wat make-up is het nog aardig te verbergen. Voel me echt veel beter in mijn vel zitten nu die pil uitgewerkt is.

Hopen dat we na de kerst allebei een positieve test hebben.

Marjolein

Heey Marjolein!

Hier ook nog nix loos. Zit nu op dag 33. Wil nog steeds wachten tot na de kerst. Als het eerst maar zondag is, dan KAN ik gewoon niet eerder naar de winkel haha!
Leuk dat we weer gelijk opgaan!
Hou je in de gaten ;-)

Groetjes mamaloe!                

Hoooi!

Wat klinkt dat herkenbaar! Al die nieuwe namen, maar ook die pukkels en ander gezicht en een onregelmatige cyclus.. Vermoeiend allemaal of niet?

Mijn vriend en ik zijn nu sinds april zo'n beetje bezig.. Maar ik word bijna niet ongesteld.  Mijn laatste cyclus duurde 12 weken! Dus 11 januari mag ik eindelijk naar de gynaecoloog (niet dat ik er veel zin in heb, vind t wel eng.. ) om te kijken of er wat is ofzo.. Ben benieuwd!

Nou welkom aan alle nieuwe meiden! Gezellig!
Liefs Anne

Terug
Bovenaan