Allemaal succes, ik ga niet meer voor zwangerschap.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Enige tijd geleden was ik nog wel eens op dit forum. De meeste van die
meiden zullen hopelijk al op de "zwanger zijn" forum zitten. Bij deze
dan van harte gefeliciteerd. De meiden die hier nog bezig zijn wens ik
heel veel succes.

De reden dat ik niet meer zal schrijven is dat ik niet meer zwanger wil worden, omdat mijn relatie over is. De lul had een ander! Zijn collega notabene. Dit allemaal terwijl we druk bezig waren voor een tweede!

Ik zal verdere details besparen, maar ik kan wel vertellen dat ik
onwijs op mijn ziel getrapt ben en het verschrikkelijk vind voor ons
zoontje van 3. Zelf kom ik hier wel overheen, maar ons kleine ventje
snapt er niets van.

Nou meiden, dikke kus en succes met zwanger worden.

Marje.

wat ontzettend lullig voor jou zeg!!!!!
ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen!!
wat een eikel! sorry dat ik dat zeg!

meid heel veel sterkte de komende tijd!

en ik hoop dat het zonnetje voor jou gauw weer gaat schijnen!!

liefs Wilma

Hoi    Marje,

Wat   gemeen   he   zulke   mannen.
weet   je   meid,ik   was zwanger,en   kwam alleen   te   staan met 3   kleine   kinderen.
ook   voor   mij   is   de   zon   na een   aantal   jaren   weer   gaan   schijnen,en   nu   bezig om met mn   nieuwe   vriend een   kindje   samen   te krijgen.
ik weet   da t je   deze     dingen   allemaal   nie t wil   horen   en   je   heeel   erg   teleurgesteld   en   boos   zult   zijn   op   je   vriend..maar op een   dag zal   je   denken ik   ben   veel   meer   waard dan   die   griet met   wie   die nou   wat heeft!!
Je   zult   zien   die   relatie   zal   niet slagen,al   zo   vaak in   d e omgeving   meegemaakt,tis   alleen misschien   de sex geweest tussen   hun...en   wie   weet ziet   hij   dat   ooit   wel   in,en   dan   beseft   hij   pas wa t hij jou   en   jullie   zoontje   heeft   aangedaan...helaas   te   laat.

veel   sterkte kracht   en   gezondheid   voor   jou   en   je   zoontje.

lief s maagd x voor   jou

Hoi Marje,

Ik las de titel van je topic en dacht ojee wat is dit nou?
Wat een vuile klotestreek zeg!
Ik weet dat het gebeurd maar ik verwachtte niet dat iemand van het forum dit zou gebeuren.
Ik vind het echt erg voor je en voor jullie zoontje....
Nou bedenk maar zo...hij is jou niet meer waard...
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd!
En hopelijk, ook al denk je daar nu compleet niet aan, ga jij weer nieuw geluk vinden samen met je zoontje!  

Liefs Linnepinnie

Jeetje Marje, war erg voor je!
Nu kan ik wel met allerlei goedbedoelde opmerkingen en adviezen enzo komen, maar dat zal ik maar niet doen, ik wil jullie alleen maar heel veel sterkte toewensen, ook met het idee dat een tweede er (voorlopig?) niet inzit.

Lief Janu

Beste Marje,

Jeetje... daar schrik ik wel van. Dit is niet te bevatten....

Als het dan toch moet gebeuren dan maar beter nu je niet zwanger bent maar toch.. .natuurlijk voel je je op je ziel getrapt en zeker omdat jullie al een kindje hebben.

Probeer maar heerlijk tegen je kindje aan te kruipen en voor jou komt er straks een moment dat je de zonneschijn weer gaat zien. Al zul je dat nu niet geloven....

Zo'n ontrouwe man... daar heb je toch niets aan!

Heel veel sterkte,
heitje

Geen woorden voor...Heel veel sterkte voor jullie saampjes...

he meid...

woorden schieten te kort.... wat een klote situatie zeg!!!

weet niet wak moet zeggen...

heel veel sterkte

en kop op he??

dikke knuffel!!!!

Terug
Bovenaan