allemaal succes

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

ik ben een oma van   2 kleindochters 16 maanden en 10 maanden
de derde kleindochter is op komst en uitgerekend op 3 september
mijn dochter moet dus nog jawel 4 weekjes

ik wilde jullie laten weten dat ik als oma net zo veel met jullie meeleef en wil jullie hierbij dan ook alle sterkte wensen met de laatste loodjes

ook wilde ik jullie laten weten da tik dagelijks op jullie forum lees en soms ook wel eens reageer vanuit mijn tijd hhiihhi al tijdje geleden hoor maar een ding veranderd nooit

een kindje krijgen is zoiets wonderlijks en de pijn die wij als vrouwen moeten ondergaan gaat bij de eerste kreetjes echt weg hoe zeer alles ook doet

nou meiden en ook voor mijn eigen dochter allemaal succes en hopen dat voor een ieder van jullie op een goede bevalling en vooral gezonde kinderen
kusjes van een oma

Hallo oma,

Thanx voor uw leuke berichtje! Echt leuk om dit er zo tussen te lezen!

groetjes Petra (1 e kindje -> meisje en 27 sept uitgerekend, moet nog even dus...)

Heee, wat leuk zeg... Een berichtje van een oma in spe!!! Ja, de laatste loodjes komen eraan.

Geniet straks maar lekker van het kersverse kleinkind!!

Ha, wat een lieve oma!! Super bedankt voor  het hart onder de riem en natuurlijk zelf heel veel knuffel-plezier met het 3e kleinkind straks.

xxx Annette (33+6 -> meisje -> 1e kindje)

wat leuk dat een oma hier ook komt kijken! Bedankt voor de bemoedigende woorden en ook succes voor u en uw kleinkind op komst!

Hallo oma Corrie.
Wat leuk dat u hier meekijkt  en wat een moderne oma bent U haha. Mijn moeder heeft dus (helaas)  echt geen idee hoe computers werken.
Mijn zus leest nog altijd mee op het juni 2005 peuter  forum, is daar ook hier mee begonnen. Dit omdat m'n man, kindje en ik helemaal in Nieuw Zeeland wonen.
Dat missen we hier wel hoor, naaste familie zoals oma's, opa's, tante's en oom's.
Wij verwachten ons 2e kindje op 11 september.

Groetjes Miriam (35+2)

quote: Miriam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2007 23:12:10'));

Hallo oma Corrie.
Wat leuk dat u hier meekijkt  en wat een moderne oma bent U haha. Mijn moeder heeft dus (helaas)  echt geen idee hoe computers werken.
Mijn zus leest nog altijd mee op het juni 2005 peuter  forum, is daar ook hier mee begonnen. Dit omdat m'n man, kindje en ik helemaal in Nieuw Zeeland wonen.
Dat missen we hier wel hoor, naaste familie zoals oma's, opa's, tante's en oom's.
Wij verwachten ons 2e kindje op 11 september.

Groetjes Miriam (35+2)

hoi marian
nou ik ben een oma van 47 jaar dus best nog piep hihihi en ook ja in ijn gedachten ben ik nog net een puber whahah
ik dans nog lekker de sterren van de hemel en doe lekkere gekke dingen met mijn kleinkids heerlijk gewoon
ben bij de bevalling geweest en heb zelfs de navelstreng doorgeknipt
pfffff wel eind weg zeg nieuw zeeland maar zal best mooi vertoeven zijn denk
wat is internet toch prachtig media want   nu kan je ondanks dat je zover weg bent toch contact houden is   te gek
en zeg tegen je moeder dat ze maar curcus pc moet leren msn en fotos verzenden enzo hiihi en vooral een webcam   das helemaal dichtbij dan

dank voor je reactie en tot horens

Hallo Corrie (mag je wel Corrie noemen he, je bent maar 10 jaar ouder dan ik )

Mijn moeder is dus een ietsje pietsje ouder, ze is 73, maar nog erg modern en erg fit.
Maar technologie is dus iets waar ze niets van begrijpt, zal toch de generatiekloof wel zijn.
Leuk hoor, zo'n jonge oma. Ik heb hier in NZ ook collega's die al oma zijn en ik word "nu pas" moeder haha. Maar ik ben nog zo gek als een deur en zal dat m'n hele leven wel blijven.
Wat mooi dat je bij een bevalling bent geweest en de navelstreng hebt mogen doorknippen, dat zal wel een heel speciaal moment zijn geweest.

Het is wel fijn dat er nu dingen als internet en webcam's zijn. M'n zus woont om de hoek bij m'n moeder en heeft een webcam, dus regelmatig kunnen ze onze dochter "live" zien.
En natuurlijk stuur ik regelmatig foto's en filmpjes naar ze toe.

Groetjes Miriam (de "oma" van het forum haha volgens mij ben ik hier de oudste mama, maar ik kan het mis hebben)

Terug
Bovenaan