Allemaal toppers

A

Anoniem

Guest
He meiden. Heb nu een aantal keren al de vragen gelezen van jullie. Helemaal toppie dat er ook zo op gereageerd is.
Zal mij ff voorstellen.
Mijn naam is Liesbeth. Ben vandaag 24 weken zwanger. Zoals jullie het ook ervaren........ Alles behalve een pretje met dit weer haha
Moet zeggen, nu dat ik zelf zwanger ben, heb ik wel meer respect heb gekregen voor alle andere zwangere vrouwen of diegene die er al eentje hebben. Man oh man. Heb zelf gelukkig geen last van die ochtenmisselijkheid maar uiteraard genoeg andere kwalen, en de gedachte dat je met dit weerk ook nog eens moet bevallen. Nou..... petje af

Oja heb nog wel een vraag. Ik ben zelf een stevige vrouw. Ik haal nu mijn positie mode bij miss etam weg en soms ga ik zelfs helemaal naar Rotterdam (Maman) om positie kleding te halen.
Ik kom zelf uit Zevenaar. Weet iemand een leuk adresje waar ik naar toe kan voor andere grote positiekleding.?

Misschien hoor ik van jullie

gr liesbeth

Hallo,

In Amersfoort en in Apeldoorn zit it's time. Dit is een hele leuke winkel met positiekleding vind ik en het is denk ik wat dichterbij voor je dan Rotterdam.

Succes!!

groetjes Danique

Op www.ingro.nl hebben ze ook leuke positiemode voor de wat grotere maten.

Liefs Annemarie

He meiden bedankt!!!!!!
Ga binnenkort direct kijken

gr lies

He Danique

Ff nog een vraag
Heb je ook een adres van die zaak? of een email adres?

gr lies

Hallo,

De adressen kun je vinden op www.its-time.nl.

groetjes Danique

Terug
Bovenaan