Allemaal vragen, wie herkent het?

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

7 maart (vandaag precies een maand geleden dus) ben ik gestopt met de pil.
We gaan in oktober trouwen en willen snel een gezinnetje worden dus vandaar al van tevoren gestopt.
Nu ben ik al braaf een tijdje aan de foliumtabletten, rook ik niet meer enz enz.
Na 2 weken gestopt te zijn kreeg ik opeens 3 dagen  last van bloedingen (zoals op de laatste dag van je menstruatie, klein beetje bruinig bloed). Daarna is het opgehouden.
Nu heb ik af en toe een soort van krampjes / pijnsteekjes in mijn onderbuik.
Herkent iemand dit gevoel?

Morgen moet ik officieel ongesteld worden volgens het pilschema..
Maar ik ben benieuwd of mijn cyclus regelmatig is, denk dat mijn lichaam na 12 jaar pilgebruik een beetje moet wennen hihi

Groetjes

Hoi Miss Dovie,

Ik heb geen ervaring met tussentijdse bloedingen.
Maar waren het echt bloedingen of alleen bruin slijm.
Volgens mij kan dat ook in verband met je eisprong zijn denk ik.
Mischien heeft iemand anders een beter antwoord voor je .

Geniet in ieder geval van deze tijd en gefeliciteerd met je huwlijk!

grt
Anita

Hoi hoi!
Spannend he, zo net begonnen! Je zal merken dat het nog wel even kan duren voordat je lichaam ontpilt is en dat je lichaam je soms flink voor de gek kan houden.
Bruinig bloedverlies tussendoor heb ik ook gehad. Ben toen wel gewoon verder gaan rekenen met mijn cyclus, dus niet als menstruatie gezien. Die pijntjes/krampjes onderin je buik zouden kunnen horen bij een eisprong. Ik had in de week van mijn eisprong ook  kramp/pijn links of rechts onderin mijn buik.
Veel succes en veel plezier!
Groetjes, Irene

Hoi,

Ik had 14 jaar de pil geslikt! En na het stoppen was mijn cyclus gelijk weer regelmatig! We zijn wel een half jaar voordat we echt gingen proberen gestopt! Dat hoeft niet, maar zelf vond ik dat een prettig idee! Toen we er voor gingen was het de tweede ronde raak. Dat mannetje is nu alweer 17 maanden. En nu zijn we al weer 9 maanden bezig voor nr 2.

Succes ermee!

Terug
Bovenaan