Allemaal wachten

Vinden jullie het wachten ook allemaal zo moeilijk? Wij hebben over 2,5 week onze echo maar oh wat zou ik m graag verzetten naar een eerder tijdstip, gewoon omdat ik zo graag ons frummeltje weer wil zien en wil weten of het een jongen (zoals zijn vader denkt) of een meisje (wat ik denk) wordt. En natuurlijk of het helemaal gezond is maar daar gaan we wel van uit natuurlijk. Daar maak ik mezelf dan ook echt niet druk om.

Het wachten tot de kopers van ons huis de financiering rond hebben is gisteren te einde gekomen. (Gelukkig maar). Mijn geduld is flink op de proef gesteld maar van het weekend kunnen we eindelijk beginnnen in ons nieuwe huis met behang afhalen en de oude vloerbedekking eruit halen.

Ik ben zo slecht in wachten, ben zo ongeduldig en heb het idee dat dit nu ik zwanger ben nog erger is geworden. Heb daar in mijn werk ook last van. Werk in een bloemenwinkel en als ik dan een besluiteloze klant heb word ik echt chagrijnig van kan ik gewoon niet hebben., Hebben jullie dit ook?

liefs Do

qua zwangerschap heb ik het niet zo heel erg. bij de eerste wel. heel erg zelfs! kon niet wachten op de echo, kon niet wachten met shoppen enz.
nu wel. 28 november zijn we aan de beurt. die dagen vliegen voorbij vind ik, dus voordat ik er erg in heb, is het de 28e

waar ik nu heel erg zenuwachtig en ongeduldig over ben is ook een huis!
wij willen heel graag een ander huurhuis. eergister kreeg ik een mailtje in mn inbox van een makelaar. gister gelijk alle papieren in orde gemaakt en per mail verstuurd. hij verstuurt het dan vandaag naar de verhuurder en die maakt een selectie, wie er naar t huis mogen kijken.

ik ben zo zenuwachtig!!! ik hoop zo erg dat we het huis krijgen! weg uit dit krot, weg uit deze slechte buurt, weg van de muizen en ratten! weg van de angst die ik elke dag heb vanwege die rot beesten (bang dat ze 1 van mn kinderen bijten)
op naar een goed huis, naar een eengezinswoning ipv een appartement, naar een goede buurt waar mn kinderen normaal kunnen buiten spelen, naar een normale school waar alle rassen gemengd zijn (begrijp me niet verkeerd, ik heb echt niks tegen buitenlanders maar mijn dochtertje is de enige blanke in haar klas, waardoor ze scheef aangekeken word en dat hoort niet) enz enz

daar ben ik nu heel ongeduldig over! t liefst zou ik al gaan inpakken, maar ben bang voor een teleurstelling. bang dat we het huisje wederom (heb al op zo veel huizen gereageerd) niet krijgen. bang dat we hier "vast" zitten.
in de loop van de week hoor ik meer. ben op van de zenuwen! zat vanacht om half 3 beneden! gebeurt me normaal nooit!

heel veel succes en plezier met jullie huisje!

liefs, do

Ja, Ik wacht me een ongeluk! word er niet goed van nog 13 dagen en dan hebben wij de 20weken echo. Ik lijk heel af en toe iets te voelen, maar op moment dat ik me dat besef is t al weer weg, en dan weet ik dus niet zeker of ik wat gevoelt heb of niet :S . Van het weekend een begin maken aan de kinderkamer.. behang eraf enz...

@dotjuh,
Jeetje wat een verhaal dat kan ik mezelf heel goed voorstellen, hoop dat het allemaal goed komt en dat je dat huis krijgt. Zeker beter voor de kinderen als ik het zo lees maar ook voor jou en je man.
Het is echt erg als je zo moet leven dat kan gewoon niet toch, en ik maar zeuren denk ik dan hahaha.
Succes in ieder geval!
liefs Do

ja ook wij moeten nog een paar dagen wachten. Wij zijn de 18de aan de beurt en dan pas om 16:10.
Denk dat ik de hele dag zenuwachtig ben of bezig ben met mijn gedachten af te leiden van wat komen gaat.
Wat dat ongeduldig zijn betreft dat kan ik ook bevestigen. Ik weet dat het nergens op slaat omdat er gewoon niets aan de hand is maar ik moet soms tot 10 tellen wil ik normaal kunnen reageren; zeker in mijn werk.
Succes met jullie huis.

Liefs Danielle

tnx do :p

op zich is het wel een leuk huisje. lekker groot. 3 grote slaapkamers, een grote keuken, grote speelhoek voor de kids, badkamer met ligbad en apparte douche en een wastafel. 2 grote bergingen boven, centrale verwarming enz. dus op zich niks mis mee.
tis alleen uit 1800 en dat merk je! de muren zijn poreus, ik moet 2 trappen op, wil ik in mn woonkamer zijn. wordt nu steeds zwaarder met een kind van 17 maanden die ik moet tillen en een steeds dikkere buik en dan de boodschappen (de oudste loopt zelf naar boven), de muizen en de ratten komen van helemaal beneden vandaan. daar zijn tuinen die heel slecht worden onderhouden. tja... dat vinden muizen en ratten alleen maar leuk natuurlijk en blijven zich voortplanten en zoeken naar eten en dat proberen ze hier te vinden. t enige wat ze hier kunnen vinden is gif maar ze blijven het maar proberen. das gewoon heel vies! ik blijf maar schoonmaken! eerst zaten ze alleen maar in de woonkamer, inmiddels zijn ze een verdieping hoger gegaan en hebben ze letterlijk de vloer (hout) van mijn dochtertje haar kamer opgegeten en zo dus in haar kamer geweest. gelijk dicht gemaakt uiteraard maar t beangstigd je gewoon!
de buurt is bagger. ik woon in rotterdam zuid. aan een ontzettende drukke straat. de oudste is bijna 4. die komt straks op een leeftijd dat ze zonder mama wilt buiten spelen. ja, dat kan hier gewoon niet! das gewoon echt niet veilig.
de school is 90% buitenlands. zoals ik al heb aangegeven, heb ik er niks tegen. maar mijn kind moet zich niet een buitenlander in eigen land gaan voelen. zet 1 bruin kindje in een klas neer, en dat kindje wordt gepest. andersom uiteraard ook. ze hoort er gewoon niet bij! tja, das niet de bedoeling natuurlijk.

zucht, ik hoop gewoon zo erg dat dat huis doorgaat!
duimen jullie mee voor ons?? :D

liefs,do

tnx :D

heb net bericht gehad van de makelaar dat alle gegevens naar de verhuurder zijn doorgespeeld.
nu is het maar afwachten wie de verhuurder kiest.
hopelijk ons hihihi

wordt vervolgd!

liefs,do

Terug
Bovenaan