allemaal zwanger

ik wil dit verhaal toch even met jullie delen.
Ik heb 2 vriendinnen. oud studiegenootjes, die ik maar af en toe zie of spreek maar al 10 jaar ken. We spreken altijd af met z'n drieën.
De ene belt op eergisteren en voor ik aan haar kan vertellen dat ik zwanger ben zegt ze: Ik heb een nieuwtje, ik ben zwanger! Echt super leuk, want door een ziekte 10 jaar geleden dachten ze dat haar man onvruchtbaar geworden was (en echt hij is de vader!).
Heel grappig natuurlijk toen ik vertelde dat ik ook zwanger ben.
Nu zagen we er heel erg tegen op om vriendin nummer 2 op de hoogte te stellen dwant die wil al meer dan een jaar zwanger worden.
Uiteindelijk bel ik haar op gisterenavond, wat blijkt: is ze 11 weken zwanger.
Alle 3 dus uitgerekend in januari/februari!!
Vervolgens bel ik vandaag een andere vriendin die ik al lang niet meer gesproken had.
Zegt ze na een half uur...trouwens ik heb een nieuwtje....
zwanger natuurlijk en ook uitgerekend in januari!

Nou de ooievaar krijgt het wel druk zeg!

groeten Elke

Leuk zeg!!
Ook ik herken dat samen zwanger gevoel.
Op dit moment zijn we met z'n vieren zwanger!!!
Wel allemaal na elkaar.
We verwachten de nieuwe humpies in november,december en ik eind januari. Heerlijk om er met elkaar lekker over te kletsen.
Verrassend ook hoe we allemaal onze zwangerschap weer anders evaren. De ene kotsmisselijk, de ander de hele tijd moe, en ik.... een beetje kwarrig af en toe, maar voel me verder prima!
Onze oudste kunnen het prima met elkaar vinden, hopelijk gaat dat met de volgende lichting ook zo goed!

Groetjes!

Terug
Bovenaan