<p>Hoi allemaal,</p><p>Mijn vriend en ik zijn eindelijk bezig om te proberen een kindje te krijgen. Ik ben na het stoppen met de pil 2 maal ongesteld geworden en mijn precieze cyclus is daarom nog lastig te bepalen. </p><p>11 september is mijn laatste emenstruatie begonnen. Deze duurde maar 3 dagen en was nog steeds heel licht. <br /><br /></p><p>Nu hebben we in de week (waarvan ik denk dat de ovulatie was) heel veel geklust. Sinds die week heb ik verschillende symptomen namelijk:</p><p>- heel veel winderigheid, maar echt extreem</p><p>- droge ogen, 1 oog hartstikke rood</p><p>- veel buikkrampen </p><p>- veel afscheiding, afgelopen 5 dagen echt extreem veel. Op 29 september zo erg dat ik op werk echt dacht dat ik ineens flink ongesteld was geworden. Het kwam door mijn ondergoed heen.</p><p>- ongesteldheidskrampen</p><p>- gevoelige tepels</p><p>- trekkend gevoel in mijn borst, af en toe met vlagen</p><p>Herkennen jullie deze symptomen van toen jullie zwanger waren? Is dit gebruikelijk voor de eerste weken? </p><p>Kan niet wachten om een test te doen, maar wil het toch nog even uitstellen. Mijn cyclus is ook nog niet echt consequent waardoor het lastig te bepalen is wanneer ik een test kn doen. <br /><br />Ik hoor graag jullie ervaringen hierover. Dank alvast </p><p> </p><p> </p><p> </p>