Allereerste symptomen zwangerschap?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Mijn vriend en ik zijn eindelijk bezig om te proberen een kindje te krijgen. Ik ben na het stoppen met de pil 2 maal ongesteld geworden en mijn precieze cyclus is daarom nog lastig te bepalen. </p><p>11 september is mijn laatste emenstruatie begonnen. Deze duurde maar 3 dagen en was nog steeds heel licht. <br /><br /></p><p>Nu hebben we in de week (waarvan ik denk dat de ovulatie was) heel veel geklust. Sinds die week heb ik verschillende symptomen namelijk:</p><p>- heel veel winderigheid, maar echt extreem</p><p>- droge ogen, 1 oog hartstikke rood</p><p>- veel buikkrampen </p><p>- veel afscheiding, afgelopen 5 dagen echt extreem veel. Op 29 september zo erg dat ik op werk echt dacht dat ik ineens flink ongesteld was geworden. Het kwam door mijn ondergoed heen.</p><p>- ongesteldheidskrampen</p><p>- gevoelige tepels</p><p>- trekkend gevoel in mijn borst, af en toe met vlagen</p><p>Herkennen jullie deze symptomen van toen jullie zwanger waren? Is dit gebruikelijk voor de eerste weken? </p><p>Kan niet wachten om een test te doen, maar wil het toch nog even uitstellen. Mijn cyclus is ook nog niet echt consequent waardoor het lastig te bepalen is wanneer ik een test kn doen. <br /><br />Ik hoor graag jullie ervaringen hierover. Dank alvast :) </p><p> </p><p> </p><p> </p>

Dat van de ogen heb ik nog nooit gehoord. 
Wat gebruikelijk is zijn gevoelige borsten/tepels/misselijkheid/duizeligheid en menstruatie krampen of steekjes. 
Bij iedereen is dit weer verschillend. Je hoopt natuurlijk dat je zwanger bent maar alleen een test kan je die zekerheid geven.
Toen ik pril zwanger was , was ik vaak moe en duizelig. Verder nergens last van

Goh, lastig te zeggen. 
Mijn eerste en tweede zwangerschap waren zo anders. Ik merkte het ook aan andere dingen. Met andere woorden het kan zeker bij een zwangerschap horen, maar zeker weten gaat bijna niet.
Toch even geduld hebben ?
Spannend!

Ik had ook echt krampen! Dat was achteraf de innesteling. En ik had hele gevoelige borsten. Ook mijn humeur ging alle kanten op hahaha. Wanneer wil je zelf gaan testen?? Spannend hoor! 

Ik had bij 2 van de zwangerschappen bijna geen klachten alleen heel moe nu net zwanger 6w+3 d en moe vaak krampen in men darmen en  sinds  vandaag gevoelige  borsten en veel speegsel. de symptomen lijken op zwangerschapsymptomen maar je lichaam kan je ook goed voor de gek houden dus ik zou wachten tot je kunt testen

Altijd super spannend ik ben nu 3 weken zwanger. Ik had voornamelijk last van buikpijn(spierpijn) rugpijn  en veel boeren en windjes laten ik kon niet veel eten hebben want dat kam in een rap tempo omhoog dus ik dacht owjee griepje? . Toen ergens op denk ik dag 4/5na de daad kreeg ik was roze slijm en toen maar gana testen ik was duidelijk zwanger. Nu heb ik wel minder last van mijn spierpijn gelukkig maar moet super vaak poepen... 3/4 x per dag en wit slijm...

In mijn ogen zijn veel symptomen zowel te verklaren door zwangerschap als door naderende menstruatie. Bovendien: alles wat je aandacht geeft, groeit, dus focus niet teveel op symptomen, dan maak je jezelf helemaal gek. 1e zwangerschap merkte ik helemaal niks. Nu bij de 2e had ik zeer pijnlijke tepels. Verder niet zoveel..

Terug
Bovenaan