Allergiën

Mijn dochtertje heeft een koemelkallergie en een huisdierenallergie.
Ze is afgelopen vrijdag 6 maanden geworden en we mochten toen dus beginnen met bijvoeding.
Ik heb d'r 50 ml melk met een halve eetlepel rijstebloempap gegeven en alles leek goed te gaan, maar om 11.30 had ze verschrikkelijke diaree en om 12.30 alweer, maar nu had ze ook verschrikkelijke uitslag over dr'hele lijfje, op sommige plaatsen zop erg dat het helemaal kapot was en soms zelf tot bloedens toe.
Nou krijgen we al begeleiding van een diëtiste, maar deze had eerst gezegd dat als ze een reactie vertoonde door de rijstebloempap dat we dan een groot probleem hadden en toen ik belde zei ze eigenlijk niets bijzonders.
We moesten maar afwachten tot alle verschijnselen weg waren en dan groente gaan proberen.

Nou ben ik hier niet echt blij mee.
Ze had gezegd dat het echt zeldzaam was dat een kind hier een reactie op vertoonde, maar dat zelfde had ze ook gezegd over de johannesbroodpitmeel(nutriton)dat kreeg ze van wege het vele spugen.
Daar zei ze over dat er niets in zat dat dat ze daar niet op kon reageren, maar dat gebeurde dus wel.

Wie herkent dit, heeft enig vermoede, iets van houvast?

 
Hallo,

Ik zou in de eerste plaats op zoek gaan naar een andere diëtiste. Eentje die niet dan zus en dan zo zegd.
Ik herken het niet, maar ik wens je heel veel sterkte toe met dit toch wel grote probleem.
 
Terug
Bovenaan