Allergieën( gluten en lactose, PDS en zwanger?

A

Anoniem

Guest
<p>beste dames!</p><p>ik en mijn man proberen een kindje te krijgen en dan gaan er natuurlijk allemaal vragen door mijn hoofd</p><p>zelf ben ik darmpatient met PDS en heb altijd last van buikpijn. Ook ben ik De gelukkige van gluten en lactose intolerantie.</p><p>ik vraag me af hoe dat zou gaan als ik zwanger ben? En of iemand ervaring heeft met de klachten die dan minder zijn of meer tijdens te zwangerschap .</p><p>en mocht het lukken om zwanger te raken. Zal mijn kindje dan ook deze allergieën krijgen ?</p><p>bedankt!</p>

Ik heb ook pds en lactose intolerantie en tevens gaat fructose bij mij niet goed. Mijn buik is ook eigenlijk nooit helemaal goed.
Zwanger worden ging snel. Dit levert dus geen problemenop. In het begin super veel last van mijn darmen had... diarree. Vanaf het eerste moment van de zwangerschap. Ik nam altijd metamucil, maar dit werkt nu eigenlijk niet meerm de ene keer diarree en de andere keer obstipatie.. geen pijl op te trekken. Ik probeer voornamelijk volkoren producten te nemen. 
Ik ben inmiddels 17 weken zwanger. Nog heel veel misselijk en continu moe. Ik werk amper halve dagen en doe thuis niet veel. In totaal 6 weken volledig thuis gezeten tot zover. Maar goed dit kan voor jou heel anders zijn natuurlijk! 

Op jouw vraag of je kindje er ook last van krijgt... hoeft natuurlijk niet, maar wel een grote kans. Bij ons is het iets dat in de familie speelt. Ik acht de kans dus groot dat mijn kind hier ook last van kan krijgen... maar ach iedereen heeft wat.
Vroeger twijfelde ik wel echt of ikom die reden wel kinderen wilde, maar het is voor mij echt makkelijker geworden en dan vooral acceptatie in omgeving en zelf er anders mee om te gaan :)

Ik lees even mee .. 
zelf probeer ik ook zwanger te worden en heb last van PDS en een chronische blinde darm ontsteking .. eet 50% glutenvrij en 25% lactosevrij, voor nu werkt dit voor mij het beste, maar vraag me af hoe dit dalijk met de zwangerschap zou gaan ..
ben erg benieuwd naar de verhalen van andere ! 

Ik lees even mee .. 
zelf probeer ik ook zwanger te worden en heb last van PDS en een chronische blinde darm ontsteking .. eet 50% glutenvrij en 25% lactosevrij, voor nu werkt dit voor mij het beste, maar vraag me af hoe dit dalijk met de zwangerschap zou gaan ..
ben erg benieuwd naar de verhalen van andere ! 

Terug
Bovenaan