Allergieën na bevalling

Mrisjex

New member
<p>beste mama’s </p><p>me kleine meid is nu 12 weken oud en met haar gaat alles goed gelukkig! Maar ik heb sinds korte allemaal rare gezondheids klachten, zo’n 2 weken geleden had ik een keelontsteking waar voor ik antibiotica kreeg maar na 3 dagen moest ik met spoed naar het ziekenhuis want ik had een allergiese reactie waar door ik bijna geen adem meer kon halen! Gelukkig weer goed gekomen maar mocht geen penicilline meer, maar goed andere antibiotica gekregen en een epi pen mocht het nog is gebeuren! Andere antibiotica werkte goed keelontsteking weg! De laatste dag dat ik de antibiotica moest slikken weer een allergische reactie alleen dit keel netelroos! Contact met huisarts gehad en moet laten testen op allergieën! Maar het aparte is dat de penicilline en de andere antibiotica in het verleden ook heb gehad en niet zo reageerde! Me vraag is zijn er meer mama’s die na hun zwangerschap ineens allergisch zijn voor bepaalde dingen </p><p> </p><p> </p>
 
Niet echt allergie, maar ik had wel opeens eczeem na mijn bevalling. Terwijl ik dat nooit eerder had gehad. 
Uiteindelijk is het na een tijdje wel weer over gegaan gelukkig. 
sterkte! 
 
Terug
Bovenaan