<p>Wil toch even mijn verhaal kwijt, en hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.</p><p>Mijn dochtertje is inmiddels 4 maanden en sinds haar geboorte heeft ze een gevoelige huid. Na haar geboorte zat het vooral op haar gezicht. Met veel uitproberen ( kan inprincipe niet heel veel ) was het zo goed als weg. </p><p>Nu sinds een week heeft ze volledig uitslag op de romp. Het zijn rode vlekke. Die ruw aanvoelen en vooral droog. Heb geen nieuwe dingen gebruikt.</p><p>Ter extra info. Ik was haar kleren apart met neutral en gebruik alleen bamboo of bio katoen Rompers.</p><p>volgens de ha is het een allergische reactie en geen eczeem, maar dan zou het toch minder moeten worden? Ook heeft ze sinds haar geboorte neusverkoudheid. Heb dus echt vermoeden dat ze ergens allergisch voor is. Nu is ze zeker geen huilbaby en drinkt verder ook goed. Groeit ook goed.</p><p>zodra de artsen dit horen ( dat alles goed gaat) is eerste wat ik hoor ‘ wacht het even af ) </p><p>heeft er iemand t soortgelijke meegemaakf die evt ervaring heeft met alternatieve geneeskunde? Dan hoor ik het graag. Ben totaal geen voorstander van hormoonzalf en zal t ook niet gebruiken. Wil nl eerst uitsluiten wat reden echt is. Ipv onderdrukken. </p><p>Ps: ik geef flesvoeding ( hipp ) </p><p> </p>