Allergie voeding?

<p>Mijn kleine man is gestart met nutrilon 1 en na 4 weken overgegaan op omneo ivm darmkrampjes en spugen. De eerste 2 a 3 weken  spuugde hij nog veel, inmiddels nu na 5 weken alleen een mondje na de voeding of als hij lekker druk is na de voeding. </p><p>De kleine man reageert zover ik kan zien en merken goed op de omneo. Op de een of andere manier krijgt hij het wel voor elkaar om na de voeding tijdens het boeren iets te spugen en precies waar dan geen doekje ligt. Het resultaat is dat ik van zijn voeding op mijn pols (temperatuur testen) en op mijn borst/nekgedeelte helemaal onder de jeukende uitslag zit. Wie herkent dit? En wie weet waardoor een ouder uitslag krijgt van de voeding bij huidcontact ermee?  Ik vind het maar vreemd en vraag mij af of anderen ook een dergelijke reactie hebben gehad.</p><p>Ik heb wel alle luchtwegallergieen, maar voor de veel voorkomende voedselallergieen (kippen ei, tarwe, zuivel etc) ben ik getest, maar niet positief bevonden.</p>

Ps 
Na de zwangerschap/ bevalling heeft mijn immuunsysteem een "klap" gehad. Zo zitten bv mijn handen al weken onder het eczeem en ook hormooncrene sterkte 4 helpt niets. >

[quote quote=10176118]Ps Na de zwangerschap/ bevalling heeft mijn immuunsysteem een “klap” gehad. Zo zitten bv mijn handen al weken onder het eczeem en ook hormooncrene sterkte 4 helpt niets. >[/quote]
Dit is herkenbaar! Ik heb eczeem, maar normaal alleen als ik in aanraking kom met sterke schoonmaakmiddelen enzo. Sinds ik bevallen ben inderdaad ook eczeem op mijn handen en niets helpt. Wat betreft de uitslag in hals, heb ik geen idee. Misschien komt dat ook door het zuur in het braaksel? 

Hoi
Klinkt idd als een allergie, je zou een hydrofiele luier kunnen gebruiken als spuugdoek de kans dat je kleine daar langs spuugt is erg klein en je zou het water op temperatuur kunnen controleren voordat je de schepjes voeding er in doet hoop dat je er wat aan hebt.

Terug
Bovenaan