Allergie voor pampers luiers

Hallo allemaal

Wij hebben een vervelend probleempje. Stefan gebruikt eigenlijk altijd de Huggies luiers en die van de Etos. Nu was er een aanbieding van pampers luiers en daar heb ik 6 pakken van gekocht.
Ineens kreeg Stefan allerlei uitslag op zijn billen en boven zijn piemeltje. Daar kwam een schimmelinfectie bovenop etc..... Na een zalfje zus en een poedertje daar (niets hielp) zei de dokter dat hij wel eens allergisch zou kunnen zijn voor de pamper luier. We hebben toen direct weer de Etos luier gekocht en het was met een dag over.
Later dacht ik tja... ik heb nog zoveel pampers luiers, laat ik het maar eens proberen.... Na een dag zat ie weer helamaal onder de uitslag. Je begrijpt..... voor Stefans billetjes geen pampers meer!!!!

Heeft iemand deze ervaring ook met pampers (of andere luiers)???

Enne, heeft er iemand interesse om   de overige luiers over te nemen??? Het zijn er heel wat... een hele tas vol (ik zal ze straks eens tellen.....

Groetjes Go

Onze twee luierdragertjes hebben er geen last van. Ze krijgen pampers om bij het kdv, maar mijn twee oudsten, die gelukkig al weer jaren uit de luiers zijn, waren ook vreselijk allergies voor de pampers. Destijds zat er lotion in (is dat nog zo?), en dat was echt vreselijk. Moest ik zelf voor de luiers gaan zorgen op het kdv.

Wij gebruiken nu het eigen merk van de AH en die bevallen prima.

Sterkte, en ik hoop dat je van je bult luiers af kan komen.

Miep

Hoi,

Ja hier nog eentje die allegies is voor pampers. Ik hoef ze maar 1 dag om te doen en Jamie heeft heel zijnbilletjes kapot. Voor mij ook geen pampers meer. Kruidvat werkt het best voor mij.

Succes ermee!!

Gr. Natasja mv Jamie

Lydia is juist sinds kort op Pampers overgestapt omdat de Huggies niks anders deden dan doorlekken... Dusse, als je nog Pampers kwijt moet? We wonen dichtbij elkaar, dat weet je. We zouden nog steeds een keertje wat afspreken toch? Of kom je ook mee naar Ballorig Houten op vrijdag 7 december?
Groetjes, Rianne en Lydia

PS Mijn hotmailadres is al maanden helemaal uit de lucht, dus als je dat gebruikte of wil gebruiken, komt je reactie niet bij mij aan...

Hallo Rianne

Ik had al eerder op je stukje gereageerd, maar zie nu pas dat hij hem niet geplaatst heeft door die stommiteiten op het forum hier.
We zouden inderdaad nog eens afspreken.... het is er niet van gekomen. Wat dat betreft is het ook een beetje lastig, want ik heb geen auto (die heeft manlief mee)....
De miniforum-dag word voor ons een beetje lastig, want we zijn dan een weekendje weg...
Gek he dat het ene kindje allergisch is voor het een en goed tegen de ander kan terwijl het andersom ook kan?!
Het zijn ongeveer 60-70 luiers (gokje), maar ik moet ze nog steeds natellen... Ik weet niet wat voor een maat Lydia nu draagt, maar dit is maat 4+.
Stefan heeft al bijna maat 5 nogig, maat 4 zit soms al heel strak..... heb jij van Lydia nog luiers over van Huggies... Misschien kunnen we ruilen?
Heb jij mijn e-mail adres nog?? Misschien vind je het leuk om het e-mailcontact weer op te bouwen???
Nou, groetjes en ik hoor het wel
Go mv Stefan

Terug
Bovenaan