allergie?

Hallo,

Mijn zoontje is nu 4 mnd. en heeft sinds 8 weken een rochelige,bronchitushoest. volgens de huisarts moest ik maar de huis-tuin en keukenmidd.gebruiken,die helpen dus niet. Sinds 1 1/2 week is hij ook vreselijk aan de diarre (loopt echt helemaal leeg),Roosv.stop in zijn voeding helpt niet. Zou hij bv.koemelkallergie kunnen hebben of opgebouwd hebben? Vlgs.de kinderarts heeft hij het niet ( is met 2 mnd.getest, maar hij is nu 4 mnd.) en zijn er mensen die ook deze klachten hadden en op Friso Allergy Care overgestapt zijn? Zonder medisch advies dus. Daar willen ze hem dus niet helpen en zeggen dat veel kinderen op dit moment ziek zijn.
Dank jullie wel!!!!!
 
ik kan je helaas niet helpen met de voeding, wel moet je als je het gewoon niet vertrouwt er bij je HA op staan dat hij je helpt, anders gewoon naar de eerste hulp gaan! met die diaree, is het na 1 week goed opletten dat hij niet uitdroogt en anders moet je van de HA 'ors' krijgen. de hoest klopt idd, ze zijn op het moment erg vaak verkouden, mijn zoontje al vanaf december, ze pakken gewoon elk virus op dat voorbij komt, dat is heel goed, want wat ze nu krijgen krijgen ze later niet (uitgezonderd waterpokken) en zolang ze nog de fles leegkrijgen zonder steeds los te laten is het ook niet zo heel erg.
(hoewel wij dat als moeder naruurlijk heeeel anders zien)
ook kan de diaree op beginnende tandjes wijzen.... Maar nogmaals als je het niet vertrouwd STA erop dat je hA je helpt
heel veel sterkte
 
Ik heb hetzelfde probleem met me huisarts.
Hij is erg makkelijk.
Me zoontje was 1 1/2 maand oud en erg verkouden hij hoeste veel en zijn neusje was erg verstopt, dus ik ben net zoals jij de huis-tuin en keukenmiddelen gaan halen op advies van de dokter.
Toen hij uiteindelijk 39.9 graden koorts had heb ik de huisarts gebeld die zei kom maar even langs (ook niet erg slim om zo over straat te gaan maar buiten dat).
Dus ik ben er naar toe gegaan maar hij zei gewoon is een onschuldig griepje gaat vanzelf over. Maar de volgende avond was zijn koorts gestegen dus heb ik de weekendarts gebeld en ik hoefde niet te komen hij kwam gelijk er aan, bleek dat er iets niet goed zat ben dus gelijk naar ziekenhuis gegaan.
Daar bleek uiteindelijk dat hij het RS virus had dus hij heeft daar een week gelegen. Hij vertoonde dezelfde simptonen als jou kindje.
Je kan de volgende twee dingen doen of je vraagt een second opinion (mogen zie niet weigeren) of je gaat in een weekend en zegt bijvoorbeeld dat het sinds die dag erger is geworden het is in het belang van je kindje.
Als je nog vragen heb hoor ik het wel.
Groetjes Caroline
 
Terug
Bovenaan