allergie?

Hallo allemaal, ik wil een vraag stellen aan jullie (ik moet volgende week pas naar het c.b.) wie weet wat een allergische reactie kan zijn op een kat. Mijn dochter heeft huidproblemen en ik heb het gevoel dat als ik buiten loop in de buitenlucht dat het minder wordt? wat kan nog meer in huis een allergische reactie geven? mag met een maand pas een allergie test doen dus wie weet raad??? groetjes suus

hoi, in het ergste geval kan ze allergisch zijn voor huisstofmijt. en dat zit echt overal! vooral in gordijnen, beddengoed enz. mijn man heeft het ook, en ik mag geen dag overslaan met stofzuigen en het huis luchten. zorg er ook voor, dat je zo min mogelijk stoffen in huis heb, ik bedoel, geen stoffen bank, geen gordijnen, geen kleedjes. bij mij en mijn man in de fam. zit erg veel ecceem, huisstofmijtalllergie, astma. dus ik heb in mijn zwangerschap al voorzorgmaatregelen moeten nemen. binnen blijven niet alleen katteharen ronddwarrelen, maar ook huidschilfers van je kat. die zie je niet, maar daar kan je veel last van hebben, dus veel stofzuigen, maar ook veel je stofzuigerzak vervangen. ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen, groetjes brenda

Hoi,

Kijk ook eens op www.kindereczeem.nl. Daar staat heel veel info over allergieen. En houd ook het alternatieve circuit (homeopatisch e.d.) in de gaten. Mijn dochter had eczeem en via het ziekenhuis werkte niets echt goed. Nu bij een alternatieve therapeut en het werkt perfect!!

groet

Annemarie

Terug
Bovenaan