Merel zit sinds gisteren helemaal onder de rode vlekjes.
Ze is nu 4 maanden, en ben sinds vorige week met fruithapje begonnen.
Dat ging best goed totdat ze gister een uur na het hapje (wat ze niet zo lekker vond trouwens, appel-sinasappel-banaan) ineens overal vlekjes kreeg.
Ze was ook huilerig en vannacht heeft ze ons ook bezig gehouden. Vanmorgen was er niets aan de hand en heb er vanmiddag ook naar het kdv gebracht.
Als het niet goed met haar zou gaan zouden ze direct bellen, heb gelukkig niets gehoord. (dus dan zal het wel goed zijn met haar)
Ze heeft geen jeuk.
Geen koorts.
Ze krijgt al vanaf dag 1 nutrilon melk.
Op internet word ik niet veel wijzer...ze zeggen eczeem of allergie.
(de dokter zei dat ik maar moest kijken hoe het zou gaan, die verwacht geen ziekte)
heeft een van jullie dit meegemaakt?
wat zou het kunnen zijn?
als het zo blijft ga ik morgen toch lang de huisarts hoor (had m telefonisch gesproken)
Ze is nu 4 maanden, en ben sinds vorige week met fruithapje begonnen.
Dat ging best goed totdat ze gister een uur na het hapje (wat ze niet zo lekker vond trouwens, appel-sinasappel-banaan) ineens overal vlekjes kreeg.
Ze was ook huilerig en vannacht heeft ze ons ook bezig gehouden. Vanmorgen was er niets aan de hand en heb er vanmiddag ook naar het kdv gebracht.
Als het niet goed met haar zou gaan zouden ze direct bellen, heb gelukkig niets gehoord. (dus dan zal het wel goed zijn met haar)
Ze heeft geen jeuk.
Geen koorts.
Ze krijgt al vanaf dag 1 nutrilon melk.
Op internet word ik niet veel wijzer...ze zeggen eczeem of allergie.
(de dokter zei dat ik maar moest kijken hoe het zou gaan, die verwacht geen ziekte)
heeft een van jullie dit meegemaakt?
wat zou het kunnen zijn?
als het zo blijft ga ik morgen toch lang de huisarts hoor (had m telefonisch gesproken)