A
Anoniem
Guest
Hoi meiden
Jesse is nu ruim 8 maanden (24-4-2007) en is weer terug op alleen de fles
Met 6 maanden ben ik langzaam begonnen met bijvoeding, zelfgemaakt, potjes, fruit of groente
Jesse vond eigenlijk alles lekker en at het met smaak op
Ik was net een paar weken bezig met 3 flesvoedingen en daarnaast een warme maaltijd met toetje
Dit leek eigenlijk best goed te gaan tot mij de veranderingen opvielen
Jesse was altijd een baby die niet veel huilde, veel lachte en altijd vrolijk
Sinds die vaste voeding was hij eigenlijk een beetje veranderd in een huilbaby
Hij was erg geprikkeld en alles was hem teveel
Als 1 van zn broers of zussen bij hem ging staan was dat prima, bij de 2e begon hij al te jengelen en wanneer ze er alledrie stonden dan krijste hij alles bij elkaar
Op visite gaan met hem ging goed, maar zodra we weer thuis waren was het mis en huilde hij totdat hij van pure oververmoeidheid op schoot in slaap viel
Het koste ook nog eens een paar dagen om hem weer rustig en wat lekkerder in zn vel te krijgen
Ik ben toen weer terug gegaan op alleen de fles om te kijken of het dat meschien was en binnen 2 dagen hadden we ons vrolijke ventje weer terug
Jesse blijft nu tot een jaar op alleen flesvoeding en met behulp van een dieetiste gaan we dan opnieuw starten met vaste voeding
Mijn oudste dochter en oudste zoon hebben beiden een koemelkallergie vanaf de geboorte,
maar dat uite zich toch heel anders....dat van Jesse lijkt daar niet op, want op zn fles doet hij het goed
(nutrilon hyper allergeen) en dat bevat ook koemelk al is dat voorbewerkt
Het begon echt met de bijvoeding.....ik denk meer aan heel gevoelige darmpjes
Jesse geniet gelukkig wel lekker van zn flesje....dus dat is voor hem geen straf
Heeft iemand ook een kindje met allergie?
Groetjes Xennah
Jesse is nu ruim 8 maanden (24-4-2007) en is weer terug op alleen de fles
Met 6 maanden ben ik langzaam begonnen met bijvoeding, zelfgemaakt, potjes, fruit of groente
Jesse vond eigenlijk alles lekker en at het met smaak op
Ik was net een paar weken bezig met 3 flesvoedingen en daarnaast een warme maaltijd met toetje
Dit leek eigenlijk best goed te gaan tot mij de veranderingen opvielen
Jesse was altijd een baby die niet veel huilde, veel lachte en altijd vrolijk
Sinds die vaste voeding was hij eigenlijk een beetje veranderd in een huilbaby
Hij was erg geprikkeld en alles was hem teveel
Als 1 van zn broers of zussen bij hem ging staan was dat prima, bij de 2e begon hij al te jengelen en wanneer ze er alledrie stonden dan krijste hij alles bij elkaar
Op visite gaan met hem ging goed, maar zodra we weer thuis waren was het mis en huilde hij totdat hij van pure oververmoeidheid op schoot in slaap viel
Het koste ook nog eens een paar dagen om hem weer rustig en wat lekkerder in zn vel te krijgen
Ik ben toen weer terug gegaan op alleen de fles om te kijken of het dat meschien was en binnen 2 dagen hadden we ons vrolijke ventje weer terug
Jesse blijft nu tot een jaar op alleen flesvoeding en met behulp van een dieetiste gaan we dan opnieuw starten met vaste voeding
Mijn oudste dochter en oudste zoon hebben beiden een koemelkallergie vanaf de geboorte,
maar dat uite zich toch heel anders....dat van Jesse lijkt daar niet op, want op zn fles doet hij het goed
(nutrilon hyper allergeen) en dat bevat ook koemelk al is dat voorbewerkt
Het begon echt met de bijvoeding.....ik denk meer aan heel gevoelige darmpjes
Jesse geniet gelukkig wel lekker van zn flesje....dus dat is voor hem geen straf
Heeft iemand ook een kindje met allergie?
Groetjes Xennah