A
Anoniem
Guest
Vandaag heb ik de uitslag gekregen van de bloedtest die ik gedaan heb.
ik heb al een tijd last van jeuk,wat exceem,tranende ogen enz.
de uitslag vondt ik best even slikken,ook had had ik wel een vermoeden van enkele dingen.
het werkt met scores van 1 tot 5(vijf is hogere mate).voor katten en honden ben ik allergisch(2),voor gras(3) en het allervervelenste vindt ik huisstofmijt(4).
Dat betekent dat er geen dieren bij ons in huis kunnen,ik geen dieren mag aaien,het huis zoveel mogelijk vrij moet houden van huisstofmijt( ik krijg van het ziekenfonds een speciaal beddengoedset,evt speciale stofzuiger,opassen met Mila,s knuffels,kussens enz).
ook buiten heb ik veel last van mijn ogen en als er gemaaid is.
ik vindt het best moeilijk hiermee om te gaan..
ben benieuwd of iemand hier ook ervaring mee heeft of tips heeft.
ik hoop dat Mila het in ieder geval niet krijgt,volgens de dokter wordt je er niet mee geboren het kan gewoon ontstaan.
ik baal er goed van.
groetjes piewie,mv Mila
ik heb al een tijd last van jeuk,wat exceem,tranende ogen enz.
de uitslag vondt ik best even slikken,ook had had ik wel een vermoeden van enkele dingen.
het werkt met scores van 1 tot 5(vijf is hogere mate).voor katten en honden ben ik allergisch(2),voor gras(3) en het allervervelenste vindt ik huisstofmijt(4).
Dat betekent dat er geen dieren bij ons in huis kunnen,ik geen dieren mag aaien,het huis zoveel mogelijk vrij moet houden van huisstofmijt( ik krijg van het ziekenfonds een speciaal beddengoedset,evt speciale stofzuiger,opassen met Mila,s knuffels,kussens enz).
ook buiten heb ik veel last van mijn ogen en als er gemaaid is.
ik vindt het best moeilijk hiermee om te gaan..
ben benieuwd of iemand hier ook ervaring mee heeft of tips heeft.
ik hoop dat Mila het in ieder geval niet krijgt,volgens de dokter wordt je er niet mee geboren het kan gewoon ontstaan.
ik baal er goed van.
groetjes piewie,mv Mila