Allergisch voor katten?!

Hallo

Mijn dochtertje is waarschijnlijk allergisch voor katten, ze is nu bijna 9 maanden en helaas heeft het bloedonderzoek niets uitgewezen, maar dat kan heel goed zo zijn volgens de dokter, omdat het moeilijk aan te tonen is tot hun zevende jaar.
Ik moet de katten dus met pijn in mijn hart van de hand doen, er zit niets anders op.
Maar ik vraag mij af of er iemand is met dezelfde ervaring, wat je eraan hebt gedaan, hoelang het duurde voor je verbetering zag en hoe het nu gaat.

Sandra
 
Hoi Sandra,

Gut O Gut jeetjemineetje, wat een ellende, een vraagje....

Kun je niet eerst ff de katten voor een week of 2 weken in een pension doen. Om zeker te weten of het wel door de katten komt.

Als het bloedonderzoek al niet duidelijk is moet je zelf toch wat verzinnen. Ik kan me heel goed voorstellen als ze dan echt een katten allergie heeft en je van je andere kindjes afstand moet doen dat het heel erg zeer doet. Wij hebben zelf 2 katten en de ene is 14 1/2 en de andere 8 jaar. Ik moet er ook niet aan denken.

Heel veel suc6 en maar hopen dat het geen katten allergie is.

Groetjes Mirela

PS laat ff weten wat je gaat doen
 
Hallo Mirela

Dat van dat pension, had ik ook bedacht, maar het blijkt dat het soms wel tot een jaar kan duren dat alles uit huis is, dus voor een paar weekjes weg is eigenlijk geen optie, helaas.

Ze heeft wel een heel groot risico om een allergie te hebben, 70%, omdat van beide kanten in de familie allergie voorkomt (beide opa's) en ikzelf ook allergisch ben. Ook lichtelijk voor katten trouwens, maar dat nam ik voor lief.

Het is wel heel typerend dat als zij erg in aanraking is geweest met de katten of hun haren, ze veel meer gaat niezen en ze ook wel eens uitslag krijgt.

Buiten heeft ze ook veel minder last van hoesten, niezen en dergelijke, dus alles bij elkaar opgeteld, lijkt het er wel erg sterk op.

De katten wegdoen is voor mij echt verschrikkelijk, maar om haar nou nog langer zo door te laten kwakkelen lijkt mij ook geen goed idee, want het duurt ook nog een poos zoals ik al zei voordat alles echt uit huis is.....

Groetjes van Sandra
 
Wat een geweldige optie is om te zoeken of er iemand bij jou in de buurt is die duiven heeft.
Met je kind samen het hok ingaan en daar5 minuten inblijven iedere week 2 keer.
Dit hou je een maand vol (dus in totaal 8 keer).
Besluit daarna of je katten nog wegmoeten.
Je dochter zal geen problemen meer hebben van allergie.......de stof die tussen de veren zit van duiven maakt haar lichaam sterk.
SUCCES en ik hoop dat je de katten nog niet de deur uit hebt gedaan !!!
Mijn beide zoons en dochter zijn nu allergie vrij door deze methode!!!!
 
Terug
Bovenaan