Allergische ouders??

Hallo,

Ik ben zelf astmatisch en heb af en toe eczeem. Mijn man heeft geen klachten van deze aard.

We hebben een tijdje geleden geprobeerd om Maud een fruithapje te geven
en dat ging eigenlijk best goed. Alleen leek het net of ze meer plekjes
in haar gezicht kreeg.

Ik moest van het CB gaan smeren met een vette creme (vaseline lanette )
maar het lijkt wel of het erger wordt. Ik hoop echt dat ons meissie
niet mijn klachten heeft meegekregen!!! Ik zou er onwijs van balen.

Ik ga zomenteen naar de dokter even laten kijken naar die plekjes, misschien heeft ze nog andere zalf die hopelijk wel helpt.

Verder is ze een beetje verkouden denk ik, ze werd vanacht wakker en
stikte zowat in slijm/kwiel....ik schrok me rot. Ook gelijk maar even
laten luisteren bij de arts.

Maar eigenlijk wilde ik weten of er nog meer moeders zijn met allergische aanleg.

Groetjes Claudia en Maud-je

Mijn zusje en vader hebben bronchitis, en ikzelf (en nog wat uit mijn gezin) heb af en toe een exceem-plekje. Niet groter dan een cm2, en meestal op m'n oog, bovenarm of bovenbeen. (altijd precies hetzelfde plekje).
Kian krijgt alleen bv tot 6 mnd, maar ik zag vorige maand zijn eerste exceem-plekje ook al (boven op z'n hoofd), dus ben bang dat ik het toch doorgegeven heb.
Cb zei ook vaseline, maar van de ha mocht ik er ook een beetje cortison op smeren (max 2 weken aaneengesloten).
Liefs Phira

Ik heb zelf last van een pinda en notenallergie. Ook heb ik eczeem. Toen ik een baby was had ik veel meer allergieën, ook voor dieren, gelukkig ben ik over de meeste heen gegroeid.

Ik hoop ook niet dat mijn dochter er last van krijgt, daarom wil ik ook pas met 6 maanden gaan beginnen met bijvoeding en geef ik zo lang mogelijk borstvoeding.

nou ik ben bij de ha geweest en inderdaad get is eczeem.

Ik heb hormoonzalf gekregen en mag daar max. 4 dagen heel dun mee
smeren, verder heb ik nog een ander zalfje gehad om het vet te houden,
misschien beter dan vaseline.

Tja het zat er in dat ik het door kon geven...balen!!! Ik hoop dat het
niet zo erg wordt als dat ik het vroeger had. Ik stond schijnbaar
helemaal onder.

Groetjes Claudia en Maud-je

Terug
Bovenaan